دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

محتمل‌ترین گزینه برای دریافت پاپ کورن طلایی؛

جایزه بهترین قهرمان سال در انتظار «مرد آهنی»

رابرت داونی جونیور در انتقام جویان

سینماپرس: پیش بینی می‌شود، رابرت داونی جونیور بازیگر شخصیت مرد آهنی جایزه بهترین قهرمان در دنیای سینما و تلویزیون را از آن خود کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از کمیک بوک، ستاره فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» یعنی رابرت داونی جونیور محتمل‌ترین گزینه برای دریافت پاپ کورن طلایی بهترین قهرمان  از جوایز سینمایی و تلویزیونی اِم تی وی (MTV) است و جلوتر از قهرمان‌های دیگری از جمله بازیگر فیلم کاپیتان مارول با بازی بری لارسون و میسی ویلیامز بازیگر نقش اریا استارک در سریال بازی «تاج وتخت» قرار خواهد گرفت.

در ادامه این لیست نیز نام بازیگر فیلم سینمایی «شزم» و همچنین جان دیوید واشنگتن بازیگر فیلم نامزد اسکار «کلنز من سیاهپوست» به چشم می خورد.

رابرت داونی جونیور همکاری اش با کمپانی مارول را یازده سال پیش با ایفای نقش در فیلم «مرد آهنی» محصول سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و اکنون برای ایفای نقش قابل تحسینش در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» نامزد بهترین قهرمان سال در جوایز سینمایی و تلویزیونی ام تی وی شده است.

این نهمین نامزدی وی در این جشنواره و سومین نامزدی او در بخش بهترین قهرمان سال محسوب می‌شود. هر هشت نامزدی گذشته او نیز با شخصیت مرد آهنی به دست آمده است. جونیور در سال ۲۰۱۳ یک بار نیز موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شد، اما این جایزه به تمامی عوامل فیلم انتقام جویان داده شد و در صورتی که امسال جایزه بهترین قهرمان را دریافت کند اولین جایزه فردی او از این جشنواره محسوب می‌شود.

گفتنی است، رابرت جونیرو که سابقه برنده شدن جایزه بهترین بازیگر  مرد از جشنواره گلدن گلوب را دارد، چند هفته بعد از اکران فیلم جدید انتقام جویان خبرهایی از نامزد شدن وی در اسکار ۲۰۲۰ منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.