جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

نقش رسانه ها در ماجرای مگس!

صهیونیست ها چگونه از قدرت رسانه ای خود استفاده می کنند

آیا سینمای ایران همچون صهیونیست ها نژادپرست است؟

سینماپرس: اگر یک مگس در قهوه انگلیسی، چینی و یک صهیونیست بیافتد چه می شود: مرد انگلیسی فنجان را به خیابان پرتاب و کافه را ترک می کند. مرد آمریکایی، حشره را خارج می کند و قهوه را سر می کشد! و مرد چینی حشره و قهوه را با هم سر می کشد. ولی مرد یهودی...

به گزارش سینماپرس، اگر یک مگس در قهوه انگلیسی، چینی و یک صهیونیست بیافتد چه می شود: مرد انگلیسی فنجان را به خیابان پرتاب و کافه را ترک می کند. مرد آمریکایی، حشره را خارج می کند و قهوه را سر می کشد! و مرد چینی حشره و قهوه را با هم سر میکشد. ولی یهودی:

۱. قهوه را به آمریکایی می فروشد وحشره را به چینی. در تمام رسانه ها شیون و زاری می کند که امنیتش در خطر است

۲. فلسطین وحزب الله و سوریه و ایران را متهم می کند که جنگ میکروبی براه انداخته اند.

۳. همچنان به کولی بازی و «ننه من غریبم» خود درباره شکنجه یهودیان در هولوکاست هیتلری و سامی ستیزی و زیرپا  گذاشتن حقوق بشریهودی ادامه می دهد.

۴. از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد خواست که به مردم خود بگوید دست از حشره انداختن در فنجان های قهوه بردارند

۵. از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری و وام یک میلیارد دلاری (با قابلیت بازپرداخت یکصد ساله) می کند تا یک فنجان قهوه دیگر سفارش دهد

۶. قهوه چی مجبور خواهد بود که غرامت این کار را با تقدیم قهوه مجانی به وی تا پایان قرن جبران کند.

۷. سرانجام و نه به عنوان آخرین اقدام...تمام دنیا را متهم می کند که فقط ایستادند و نگاه کردند و با آنکه او یک انسان معمولی است و برای اولین بار به قهوه خانه رفته است تا اولین قهوه اش را از زمان خروج چندین قرن پیش یهود از مصر صرف کند، برای مصیبت او اندوهگین نشدند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.