شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

قاضی زاده هاشمی؛

عضو شورای نظارت سازمان صدا و سیما از سریال‌های رمضانی ابراز رضایت کرد

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی

سینماپرس: قاضی زاده‌هاشمی با اشاره به نگاه مثبت جامعه از سریال‌های ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه‌های تلویزیونی امسال می‌گوید.

به گزارش  سینماپرس،  سید احسان قاضی زاده‌هاشمی با بیان اینکه دوسریال «برادر جان»  محصول شبکه سه و «از یادها رفته» محصول شبکه یک را دنبال کرده است، گفت: برآیندی که نسبت به سریال‌های امسال رمضانی رسانه ملی در جامعه وجود دارد، مثبت است و این مجموعه‌ها در بدنه جامعه خوب دیده شده است.

عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، با قدردانی از عملکرد عوامل برنامه ساز شبکه‌های مختلف سیما در سحرهای ماه رمضان نیز به ویژه برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» که از شبکه نهال و برای مخاطب کودک و نوجوان تهیه شده است اشاره کرد و گفت: این برنامه امسال خوراک خوب و ویژه‌ای را برای این گروه سنی با اهمیت، تهیه کرده است که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در خانه ملت، با بیان اینکه لازم است در برنامه‌های سحر و افطار ماه رمضان رسانه ملی بیشتر به موضوع احترام به والدین و سبک زندگی صحیح پرداخته شود بیان کرد: بهتر است برنامه‌های سحر ماه مبارک با این همه پراکندگی موضوع و کانال‌های مختلف پخش، ادغام شوند و یک یا دو برنامه پربار در ساعات سحر تقدیم مخاطب شود. با اینکار هم در منابع صرفه جویی می‌کنیم و هم به تعداد مخاطبمان اضافه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.