یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

در توئیتر؛

واکنش محمود رضوی به تطهیر اصلاحات توسط حامیان نجفی

سیدمحمود رضوی

سینماپرس: فعالان سیاسی اصلاح طلب به جای صبر تا رسیدگی در دادگاه، به طراحی سناریو و جنگ روانی برای تطهیر خود و اتهام زنی به مقتول و دیگران مشغول اند.

به گزارش سینماپرس، سید محمود رضوی در یادداشتی‬ در‬ توییتر‬ خود نوشت:

١ / متأسفانه جنایتی رخ داده، یکی از چهره‌های شاخص اصلاحات ابتدا مظنون به قتل بوده و بعد خود رابه آگاهی معرفی کرده و دیگر متهم است.
حال یک سری از فعالان سیاسی اصلاح طلب به جای صبر تا رسیدگی در دادگاه، به طراحی سناریو و جنگ روانی برای تطهیر خود و اتهام زنی به مقتول و دیگران مشغول اند.

‌٢ / جالب اینکه اکثر سناریوهای آنان فکر نشده وپر از باگ و سوراخ است، مخصوصاً سناریوهایی که برخی اصلاح طلبان در این دو روز برای تطهیر اصلاحات از داستان آقای نجفی می‌نویسند و وزیری که تا دیروز واقعاً نخبه بود را در حد پخمه معرفی می‌کنند که این خود تخریب آقای نجفی هم هست.

‌۳/ دوستان اگر اینقدر به اطلاعات و تحلیل‌های خود مطمئن هستند، به وکیل ایشان بگویند و کمی صبر می‌کنند تا دادگاه تشکیل بشود؟

چرا متوجه نیستید که هر چقدر این اتفاق متعفن راهم بزنید بیشتر بوی تعفن آن منتشر می‌شود و ابعاد آن اول و آخر فقط وفقط دامن

خودتان و اصلاحات را خواهد گرفت!؟

۴/ حال که از شواهد مشخص است هیچکدام فیلمنامه نوشتن بلد نیستید، حداقل برای داستان پردازی‌هایی که اینقدر برای شما حیاتی است، که حتی به آبروی وزیر، معاون رئیس جمهور و شهردار سابق خودتان رحم نمی‌کنید و خیلی از اصول را به راحتی زیر پا می‌گذارید لااقل از فیلمنامه‌های خارجی کپی برداری کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.