دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

غلامرضا فرجی خبر داد؛

اکران دو فیلم در ساعات تعطیلی سینماها در روز ۱۵ خرداد

شورای صنفی نمایش

سینماپرس: با وجود تعطیلی سینماها تا ساعت ۱۷ در روز ۱۵ خرداد، وزارت ارشاد برای دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخپوست» مجوز بلیت‌فروشی برای سانس‌های پیش از این ساعت را صادر کرده است.

به گزارش سینماپرس، بنابر اعلام شورای صنفی نمایش کلیه سینماها در روز ۱۴ خرداد به‌طور کامل و در روز ۱۵ خرداد تا ساعت ۱۷ تعطیل خواهند بود و از چهارشنبه شب، اکران رسمی ۵ فیلم جدید به‌عنوان «اکران عید فطر» کلید خواهد خورد.

با وجود این اعلام و براساس جدول پیش‌فروش بلیت فیلم‌ها در سایت سینماتیکت، برخی پردیس‌های سینمایی اقدام به فروش بلیت در سانس‌های ۱۴:۳۰ و ۱۵ برای دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «سرخ‌پوست» در روز ۱۵ خرداد کرده‌اند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه سینماهای کشور در روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه تا ساعت ۱۷ تعطیل است، چرا برخی از پردیس‌های سینمایی برای سانس‌های ۱۴:۳۰، ۱۵ و ۱۶:۳۰ فروش بلیت دارند، به مهر توضیح داد: تنها فیلم‌های «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی در روز ۱۵ خرداد ماه قبل از ساعت ۱۷ در سینماهای کشور اکران می‌شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: هر ۲ فیلم نام برده به دلیل اینکه فیلم‌های کمدی نیستند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در سینماها نمایش داده شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.