یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

بازیگر «بچه های آسمان» تهیه کننده شد؛

«غریبه های کامل» برای عرضه در شبکه نمایش خانگی به زودی جلوی دوربین می رود

فرخ هاشمیان

سینماپرس: فرخ هاشمیان بازیگر فیلم سینمایی «بچه های آسمان» از تولید اولین فیلم بلند داستانی با تهیه کنندگی خودش خبر داد و گفت: «غریبه های کامل» فیلمی در ژانر طنز است که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی به زودی جلوی دوربین می رود.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: علیرضا شاکری کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و پیش بینی های ما به این صورت است که تا اوایل تابستان این اثر سینمایی را جلوی دوربین ببریم و بلافاصله پس از اتمام مراحل فنی آن را روانه پخش در شبکه نمایش خانگی کنیم.

هاشمیان ادامه داد: جعفر گودرزی در سمت مدیر تولید و مشاور پروژه و فرشید احمدی در سمت صدابردار جزو افرادی هستند که برای حضور در این این پروژه اعلام آمادگی کرده اند و ما این روزها مشغول رایزنی با چهره های سرشناس برای بازی در «غریبه های کامل» هستیم.

این سینماگر از بازیگرانی همچون بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، مارال فرجاد، امیرعلی دانایی، عباس غزالی، نسیم ادبی و... نام برد که فیلمنامه برای آن ها ارسال شده و در این خصوص اظهار داشت: ما این روزها سخت مشغول مذاکره با این هنرمندان برای حضور در این اثر سینمایی هستیم و امیدوارم که این فیلم که توسط گروه فیلمسازی رامکا تولید می شود بتواند با بهترین کستینگ تولید شده و مخاطبان خود را راضی کند.

وی در خصوص فضای این اثر سینمایی نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «غریبه های کامل» فیلمی اجتماعی-خانوادگی به قلم پوریا آژند و در ژانر طنز است؛ این فیلم داستان چند دوست است که دور هم جمع می شوند تا بعد از مدت ها یکدیگر را ببینند، به پیشنهاد یکی از افراد که از همسرش جدا شده تصمیم می گیرند سرگرمی داشته باشند و می گویند هر کسی گوشی اش را بگذارد و هر پیامی آمد را برای دیگران بخواند و از رازهایش بگوید و همین اتفاق چالش هایی را برای آن ها به وجود می آورد و موقعیت هایی طنز خلق می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.