دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

روی آنتن شبکه مستند سیما؛

بررسی خشونت و فحاشی ورزشگاه‌ها در «۳۶۰ درجه»

برنامه 360 درجه

سینماپرس: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به موضوع اخلاق در فوتبال و اتفاقات اخیر در ورزشگاه‌های کشورمان می‌پردازد.

به‌گزارش سینماپرس، حال و هوای اخلاق فوتبالی کشورمان در هفته های اخیر اصلا خوب نبود. از تهدید هواداران پرسپولیس توسط یکی از بازیکنان سپاهان تا فحاشی علنی در جریان بازی و خیلی اتفاقات حاشیه‌ای دیگر. هفته گذشته مسابقه‌ای جنجالی بین دو تیم پر طرفدار کشور در نیمه‌نهایی جام‌حذفی برگزار شد که در پایان باعث مصدومیت بیش از ۱۵۰ هوادار و تخلیه چشم دو تن از حاضران در ورزشگاه شد.

خشونت و فحاشی در ورزشگاه‌ها کم‌کم در حال تبدیل شدن به اتفاقی روزمره است و گویا درگیری‌های لفظی و فیزیکی هواداران و بازیکنان در حین، قبل و پس از بازی جزئی از آن شده است.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» به بهانه اتفاقات اخیر در فوتبال، موضوع اخلاق در فوتبال را مورد بررسی قرار داده و ابعاد جدیدی از این حوادث را آشکار می‌کند.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.