جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

سیداحمد میرعلایی خبر داد:

وضعیت جسمانی جمال شورجه رو به بهبود است

جمال شورجه

سینماپرس: تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی(ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به گزارش سینماپرس، احمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی (ع)» درباره آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان سریال «موسی (ع)» گفت: خدا را شکر نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت جسمانی جمال شورجه بسیار خوب است و از لحاظ روحی و عمومی بهبودی وی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در همین راستا ادامه داد: وضعیت جمال شورجه تا حدی بهتر شده که پزشکان اجازه خروج از منزل به وی داده‌اند و وی می‌تواند با تمهیدات خاصی می‌تواند در دفتر خود مشغول کار شود، به امید خدا از شروع هفته آینده وی می‌توان تحت نظر از منزل خارج شود.

تهیه کننده سریال "موسی (ع) " درباره نظر پزشکان در مورد وضعیت درمان جمال شورجه اضافه کرد: پزشکان توصیه اکید داشته‌اند که وی باید مشغول کار شود تا هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی تقویت شود، البته این ورود به فعالیت‌های کاری یکباره نیست و با یک شیب ملایم آغاز می شود.

وی درباره وضعیت عمومی کارگردان پیشکوست سینما و تلویزیون تصریح کرد: خوشبختانه شورجه از لحاظ روحی بسیار خوب است، فیزیوتراپی روی وی با موفقیت انجام می‌شود، خوشبختانه پزشکان از انجام مراحل درمان روی وی به بسیار راضی و خوشحال هستند.

میرعلایی درباره روند پیگیری ساخت سریال موسی (ع) توسط جمال شورجه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بهبود وضعیت کارگردان این سریال جلساتی با گروه کارگردانی در منزل وی صورت می گیرد و جمال شورجه با دقت مشغول پیگیری روند ادامه ساخت سریال موسی (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.