دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

الهام غفوری خبر داد:

زمان شروع فصل سوم «خواب زده» مشخص نیست

الهام غفوری*

سینماپرس: با پایان تصویربرداری سریال «خواب‌زده» به کارگردانی سیروس مقدم، هنوز زمان شروع فصل سوم این سریال مشخص نیست.

به گزارش سینماپرس، با پایان تصویربرداری «خواب‌زده» در شمال کشور، تاکنون بخشی از مراحل فنی و پس از تولید این سریال به نویسندگی سعید نعمت اله و کارگردانی سیروس مقدم انجام شده است.

الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال به فارس اعلام کرد از آنجایی که پروسه صداگذاری و مونتاژ این سریال کمی طولانی خواهد بود، هنوز زمان دقیقی برای توزیع آن در شبکه نمایش خانگی اعلام نشده است.

همچنین با پایان تصویربرداری فصل اول این سریال و اینکه گروه مشغول انجام مراحل فنی هستند، زمان مشخصی برای شروع تصویربرداری فصل دوم «خواب زده» تخمین زده نشده است، اما این امید می‌رود تا در فصل پاییز فصل نخست از سریال «خواب زده» در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

به گزارش فارس، خواب زده اولین سریال مقدم و نعمت اله در ژانر وحشت به شمار می‌رود که اغلب بازیگران آن نیز از بازیگران سینمایی هستند. علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و ریحانه پارسا،  پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی و  امیر علی دانایی از بازیگران این سریال هستند که در سه فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.  

این سریال به تهیه کنندگی الهام غفوری که پیش از این تهیه‌کنندگی سریال‌های «پایتخت»، «علی البدل»، «زیر هشت»، «میکائیل» و ... را برای تلویزیون داشته است، تهیه می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.