دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

امروز دوشنبه؛

آیین تکریم و معارفه مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه قرآن برگزار شد

شبکه قرآن سیما

سینماپرس: آیین تکریم امیر عربلو مدیر پیشین و معارفه جعفر صادقی مدیر جدید واحد اطلاعات و برنامه ریزی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، آئین تکریم و معارفه مدیر واحد اطلاعات و برنامه ریزی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور سید شهرام فرزین فر مدیرکل اطلاعات و برنامه ریزی معاونت سیما، حجت الاسلام محسن عرفاتی سرپرست و مدیران گروه‌های برنامه ساز و ستادی شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه عرفاتی ضمن خوش آمد به مهمانان و مدیر جدید این واحد، به اهمیت بخش اطلاعات و برنامه ریزی برای پاسداشت از بیت المال و رعایت حقوق سازمانی اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و با حضور و زحمات عربلو در این حوزه و با لحاظ کردن ضوابط سازمانی توسط وی، اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها افتاد.

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد: با توجه به تخصصی بودن این شبکه مابین دیگر شبکه‌های سیما، کار در آن با دشواری و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود و الحمدلله تاکنون کاری در این واحد روی زمین نمانده و امیدواریم با حضور جناب صادقی و همکاری دیگر مدیران شبکه ادامه همین روند رو به رشد را شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه که در سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، سید شهرام فرزین فر، مدیرکل اطلاعات برنامه ریزی معاونت سیما گفت: در تغییر و تحولات بعضی اوقات از آن ناگذیر هستیم و انتخاب بهینه می‌تواند فرایند را به صورت بهینه به سرانجام برساند.

وی از خدمات مثبت مدیر اطلاعات و برنامه ریزی این شبکه یاد کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه معاونت سیما بزرگترین معاونت رسانه ملی محسوب می‌شود و از طرفی سر و سامان دادن سیستم جامع این معاونت از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا با توجه به تجربیات خوبی که از آقای عربلو سراغ داشتیم از ایشان خواستیم به برای کل شبکه‌های این معاونت فعالیت داشته باشند.

فرزین فر اخلاق مداری و تعامل را مهمترین شاخصه واحدهای اطلاعات و برنامه ریزی خواند و بیان کرد: باید شاخصه‌ها را به گونه‌ای صیانت کنیم که فرآیند برای هر طرف مثبت باشد و از این رو مشخص می‌شود که کار به درستی انجام شده است.

در انتهای این مراسم حجت الاسلام عرفاتی از زحمات امیر عربلو در دوران تصدی این مدیریت تشکر و سید شهرام فرزین فر حکم مدیریت جعفر صادقی را به وی داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.