سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

بازیگر برگزیده جشنواره تونی؛

آقای ترامپ عوام فریبی شما دشمن مردم است!

برایان کرانستون

سینماپرس: کرانستون در جواب به توئیت ترامپ در مورد «اخبار جعلی» و «فساد در رسانه» گفت: آقای ترامپ، رسانه دشمن مردم نیست. عوام فریبی دشمن مردم است.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، دیشب یکشنبه، مراسم هفتاد و سومین جوایز تئاتر تونی برگزار شد. «برایان کرانستون» که جایزه بهترین هنرپیشه را از این رویداد کسب کرد، در نطق چند دقیقه‌ای خود فرصت را غنیمت شمرد و به انتقاد شدید از ترامپ پرداخت.

کرانستون در جواب به توئیت ترامپ در مورد «اخبار جعلی» و «فساد در رسانه» گفت: آقای ترامپ، رسانه دشمن مردم نیست. عوام فریبی دشمن مردم است.

او که برنده جایزه تونی برای ایفای نقش «هاوارد بیل» روزنامه‌نگار در نمایش «شبکه» شد، جایزه خود را به صورت نمادین به رسانه تقدیم کرد و در این مورد گفت: می‌خواهم این جایزه را به تمام روزنامه‌نگاران واقعی سراسر جهان تقدیم کنم چه آن‌ها که در رسانه‌های اینترنتی و صوتی تصویری هستند و چه آن‌ها که در رسانه‌های چاپی هستند. همان‌ها که در خط آتش پیگیر حقیقت هستند.

این هنرپیشه کهنه‌کار تئاتر در ادامه افزود: روزنامه‌نگاران و خبرنگاران دشمن مردم نیستند و درک حقیقت بسیار مهم‌تر از خود حقیقت است چراکه اگر مردم به چیزی اعتقاد داشته باشند دیگر اهمیتی ندارد که درست است یا خیر، مردم به آن اعتقاد دارند. ما به عنوان یک جامعه نباید سعی بر دشمن‌تراشی کنیم و با آن‌ها که عقایدشان با ما متفاوت است خصومت و دشمنی کنیم.

برایان کرانستون بازیگر، صداپیشه، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای نقش «هال» در سیتکام شبکه رسانه‌ای فاکس با نام دنیای مالکوم و نقش والتر وایت در سریال درام شبکه ای‌ام‌سی به نام بریکینگ بدشناخته می‌شود. وی تاکنون چهار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام برای بازی در مجموعه برکینگ بد، دو جایزه برای بهترین سریال درام برای تهیه‌کنندگی سریال بریکینگ بد و همچنین دو جایزه گلدن گلوب برای فصل پنجم همین سریال برای بهترین بازیگر مرد درام و بهترین سریال درام دریافت کرده است.

وی همچنین علاوه بر نقش‌آفرینی، کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم خود با نام آخرین شانس که محصول سال ۱۹۹۹ است را برعهده داشته و از آن به بعد کارگردانی قسمت‌های مختلف چند سریال را نیز انجام داده که از آن جمله می‌توان به کارگردانی هفت قسمت از سریال دنیای مالکوم و سه قسمت برکینگ بد اشاره کرد.

از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به «نجات سرباز رایان»،  «میس سان‌شاین کوچولو» و «راندن» اشاره کرد.

هفتاد و سومین مراسم جوایز تئاتر تونی دیشب در سالن «رادیو سیتی موزیک هال» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.