شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به نمایندگی از ایران؛

«حلزون» به آرژانتین رفت

فیلم کوتاه «حلزون»

سینماپرس: فیلم کوتاه «حلزون» به کارگردانی محمد توریوریان به یک جشنواره فیلم در آرژانتین راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «حلزون» به کارگردانی محمد توریوریان به بخش مسابقه نهمین جشنواره «CINEVERSATIL» آرژانتین راه پیدا کرد.

جشنواره «CINEVERSATIL» آرژانتین اسامی ۲۵ فیلم را برای بخش کوتاه این دوره اعلام کرد که در این میان فیلم کوتاه «حلزون» به عنوان تنها نماینده ایران در این لیست حضور دارد.

‌ «حلزون» که پیش از این موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره « Milestone Worldwide» آمریکا شده و در چهاردهیمن جشنواره شرقی ژنو سویس از سوی هیأت داوران تقدیر شد، در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه جشنواره «CINEVERSATIL» با فیلم‌هایی از کشور آمریکا، شیلی، اکوادور، پرو، مکزیک، آرژانتین، کلمبیا، برزیل و اسپانیا به رقابت خواهد پرداخت.

«حلزون» داستان ۳ جوان را روایت می‌کند که قصد دارند غیرقانونی توسط قاچاقچیان انسان از مرز عبور و خود را به کشور ترکیه برسانند اما اعتقادات مذهبی قاچاقچی انسانی که می‌خواهد آن‌ها را از مرز رد کند باعث می‌شود برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد شود.

‌عوامل و دست اندرکاران «حلزون» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمد توریوریان، مدیرفیلمبرداری: وریا گلزاریان، تدوین: سوران فهیم، طراحی صدا: حسین قورچیان، طراح گریم: مینا معینی، دستیار کارگردان: فریده نادری، بازیگران: آزیتا حسینی، بابک کاظمیان‌مقدم، حسین مهرپیما، افشین ملکی، اصلاح رنگ: هوتن حقشناس، ویژوال افکت: سهراب حسین‌زاده، مصطفی حبیبی، دستیاران فیلمبردار: جمیل نصیری، میدیا خدایاری، مدیرتولید: شاهو کاکی، صدابردار: محمد توریوریان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سمیرا حسینی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.