شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

آغاز پخش یک مستند مسابقه پرطرفدار؛

فصل هفتم «خانه ما» به آنتن رسید

مسابقه «خانه ما»

سینماپرس: فصل هفتم مستند مسابقه پرمخاطب «خانه ما» که این بار در شهر ادب و فرهنگ ایران تولید شده است، از پنجشنبه ۳۰ خرداد روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «خانه ما» با گذشت ۶ فصل تاکنون خانواده های مختلف ایرانی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت و تبریز را به چالش کشیده است و زمینه ساز رقابتی سالم در کنار معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و راهکارهای اقتصادی بوده است.

فصل هفتم این مستند مسابقه در شهر زیبای شیراز می گذرد و به بهانه رقابت خانواده ها، آداب و رسوم و فرهنگ مردم شیراز و فضای این شهر به تصویر کشیده شده و از حافظ و سعدی و تخت جمشید سخن به میان آمده است.

این فصل از «خانه ما» در ایام نوروز تصویربرداری شده و این بار هم ۳ خانواده در آن به رقابت می پردازند. خانواده‌هایی که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که زمینه‌ساز رقابت مثبت بین آنها می‌شود.

فصل جدید این مستند مسابقه پرمخاطب در ۱۰ قست ۵۲ دقیقه ای پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.

عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان، احسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان حسام اسلامی، تهیه‌کننده حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز محسن مرادی، گروه فیلم‌برداری، محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناهی، صدابرداران سهراب سمرقندی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه، مصطفی آتش مرد. محصول سازمان هنری رسانه ای اوج؛ تهیه شده در استودیو نوبین.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.