یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

تهیه کننده اثر خبرداد؛

«خرها آدم نمی‌شوند» در راه جشنواره کودک و نوجوان

یوسف مرادیان - فیلم «خرها آدم نمی‌شوند»

سینماپرس: عباس اکبری از آخرین وضعیت آماده‌سازی فیلم سینمایی با نام موقت «خرها آدم نمی‌شوند» برای نمایش در جشنواره کودک و نوجوان گفت.

به گزارش سینماپرس، عباس اکبری تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی با نام موقت «خرها آدم نمی‌شوند» برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این فیلم در مرحله اصلاح رنگ قرار دارد و هفته آینده نسخه‌ای از آن با هدف حضور در جشنواره کودک و نوجوان آماده می‌شود.

«خرها آدم نمی‌شوند» به کارگردانی اکبرمنصور فلاح و تهیه کنندگی عباس اکبری است.

لیلا اوتادی،  یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، یوسف مرادیان، هدی منصورفلاح، سعید دولتی، فاطمه شکری، اصغر حیدری، چیا بابامیری و (هنرمندان نوجوان) کیان علی پناه، آرمان پیراسته، هامون قربانی، تینا فتوحی و آیلا فیروزی در این فیلم بازی می‌کنند.

این فیلم یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است و در خلاصه داستان آن آمده: بعضی از آدم‌ها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می‌رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده و هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می‌گذرد و اثری از ادیب نمی‌شود تا اینکه.

سایر عوامل اصلی تولید عبارتند از نویسندگان اکبر منصور فلاح، مصطفی فرد حسینی، مشاور کارگردان: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صحنه: حسین منصور فلاح، مدیرصدابرداری: مجتبی حبیب اللهی، طراحان لباس: منصور بستانی، هدی منصور فلاح، طراح جلوه‌های ویژه: سپهر کشن فلاح، آهنگساز: شهاب اکبری، بازیگردان: سعید دولتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، دستیار تولید: مصطفی فردحسینی، عکاس: امیر فائض، گروه کارگردانی: ابوالفضل نعمتی، مهدی جواهرپور، شقایق عوض زاده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.