یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

دنیای هالیوود

بازیگر معروف هالیوودی از تصادف جان سالم به در برد + عکس

جرج کلونی

سینماپرس: بازیگر مشهور هالیوود از تصادفی گفت که به طرز شگفت‌انگیزی از آن جان سالم به در برده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از فاکس نیوز، جرج کلونی بازیگر ۵۸ ساله هالیوود، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد در پی تصادفی که سال گذشته با موتور تجربه کرده بود، برای همیشه موتورسواری را کنار گذاشته است.

او در این مصاحبه اعلام کرد: بسیار خوش شانس بودم که از این ماجرا جان سالم به در بردم. این اتفاق از آن به بعد رسماً من را از راندن موتور در باقی عمرم باز داشت. در ابتدا تصور می‌کردم مرده ام؛ اما بعد از مدتی متوجه شدم که هنوز زنده هستم و فقط گردنم درد می‌کند.

کلونی در  ادامه افزود: این تصادف اصطلاحاً به صورت شاخ به شاخ بود و من با سرم شیشه جلوی ماشین را شکسته بودم و کلاه ایمنی هم آسیب زیادی دید؛ اما خودم را از خطر مرگ نجات داد. فکر می کنم اگر یک انسان ۹ تا جان داشته باشد، من هر ۹ تا را به یک باره استفاده کردم!

گرنت هسلو، تهیه کننده برنده اسکار نیز که در این  مصاحبه و البته صحنه تصادف کلونی حضور داشت، گفت: این تصادف از آنچه که خبری  شده بود، بسیار فجیع‌تر بود. جرج پشت سر من در حال حرکت بود و بعد از چند لحظه صدای وحشتناکی شنیدم و دیدم جرج کلونی به هوا پرتاب شد. با خود گفتم  او خواهد مرد.

جرج کلونی از تصادف موتور سواری اش می‌گوید

گفتنی است کلونی بعد از این ماجرا مدتی در بیمارستان بستری بود، اما طبق ادعای خودش تنها چهار روز بعد از این اتفاق دوباره سر کار بازگشته است!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.