یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

بازیگر نقش اصلی اعلام کرد؛

فیلمبرداری «شزم ۲» از اواسط سال ۲۰۲۰ آغاز می شود

فیلم شزم

سینماپرس: زکری لی وای اعلام کرد که قسمت جدید فیلم سینمایی شزم از نیمه سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین رانت، به گفته زکری لی وای، بازیگر نقس اصلی در قسمت اول فیلم سینمایی «شزم» اعلام کرد فیلمبرداری دنباله این پروژه از نیمه سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. این فیلم سینمایی تحت هدایت فیلمساز جدیدی به نام والتر هامادا ساخته خواهد شد وبه نظر می‌رسد آینده دنیای سینمایی دی سی دچار تحولاتی شود.

زکری همچنین با ارائه جزئیات بیشتری از این فیلم سینمایی گفت که نوشتن فیلمنامه این فیلم هم اکنون آغاز شده و در تابستان یا پاییز سال آینده ساخت آن نیز شروع خواهد شد.

یکی از این مشکلات کمپانی کاهش بودجه فیلم است که این ایده را برای قسمت اول فیلم سینمایی «شزم» پیاده کردند. اما این حرکت با وجود اینکه یک حرکت نبوغی محسوب می‌شد نظرات انتقاد آمیز مردم و منتقدین را به همراه داشت که در نهایت به فروش ۳۶۳ میلیون دلاری این فیلم منجر شد.

با این حال با وجود عدم موفقیت سری قبلی این فیلم گفته می‌شود دیوید سندبرگ و پیترسفران که به ترتیب کارگردان و تهیه کننده این فیلم بودند برای حضور در این فیلم علاقه نشان داده اند و احتمالا باز هم این پروژه را خواهند ساخت. با این حال پیش بینی می‌شود این فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

گفتنی است از این شخصیت ابر قهرمانی قرار است فیلمی دیگر به نام «بلک آدام» با بازی دواین جانسون ساخته شود که کارگردانی آن را ژاومه کویت سرا بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.