یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

به منظور پوشش زنده مسابقات؛

فدراسیون جهانی والیبال از صداوسیما قدردانی کرد

صدا و سیما

سینماپرس: فدراسیون جهانی والیبال برای چندمین سال پیاپی، برای کیفیت پوشش بازی‌های لیگ والیبال ملت‌های ۲۰۱۹ از صداوسیما قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما ضمن اشاره به اعزام واحد سیار شماره ۱۶ (با ۱۶ دوربین) به منظور پوشش زنده این مسابقات در ارومیه و اردبیل گفت: این بازی‌ها با ۱۰ دوربین حرفه‌ای و ۳ دوربین حرفه‌ای ورزشی در مجموع با ۱۳ دوربین و ۱۰ کانال با قابلیت پخش تصاویر آهسته و با کیفیت بالای وضوح، پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما افزود: تمام درخواست‌های فدراسیون جهانی والیبال برای این بازی‌ها به صورت دقیق انجام شده است و با تلاش همکاران این مرکز این بازی‌ها برای پخش بین المللی و داخلی به خوبی پوشش داده شده است و مسئول رسانه‌ای فدراسیون جهانی والیبال به همین دلیل از صداوسیما قدردانی کرده است.

لیگ والیبال ملت‌ها ۲۰۱۹ با حضور ۱۶ تیم از کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن و لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از دهم خرداد به مدت پنج هفته تا نهم تیر برگزار می‌شود و بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در قالب ویژه برنامه «والیبال ۲۰۱۹» از شبکه سه سیما و سایر بازی‌ها نیز از شبکه ورزش سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.