دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

در چند ماه آینده؛

حراج خودروی «جیمزباند»

جیمزباند

سینماپرس: خودروی استون مارتین DB ۵ که مجهز به تجهیزات جیمزباندی است به حراج گذاشته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از رویترز، یک خودروی استون مارتین مدل DB۵ که شامل ویژگی و ابزارهای خاص جیمزباند مثل تیغه‌های این خودرو، اسلحه‌های خودکار و ویژگی ضد گلوله بودن می‌شود در چند ماه آینده در یک حراجی به مزایده گذاشته می‌شود.

طبق اعلام شرکت ساتبیز، پیش بینی می‌شود قیمت پایه فروش این خودروی نقره‌ای رنگ بین ۴ تا ۶ میلیون دلار باشد. خود این خودرو تا به حال در هیچ یک از فیلم‌های سینمایی جیمزباند حضور نداشته، اما تقریبا مشابه نسخه‌ای است که مامور ۰۰۷ (شماره‌ای که جیمزباند به آن شناخته می‌شود) از آن در فیلم‌های سینمایی «پنجه طلایی» و «گلوله آتشین» استفاده کرده بود.

این خودرو به سفارش ایون پروداکشنز ساخته شد و برای تبلیغات فیلم گلوله آتیش در ایالات متحده استفاده شد و شامل ۱۳ تغییر نسبت به نسخه اصلی  در فیلم است. از این نوع ماشین در سال ۱۹۶۵ تنها دو نوع ساخته شد و گفته می‌شود طی ۵۰ سال گذشته سه صاحب شخصی داشته است.

خودروی «جیمزباند» به حراج گذاشته شد

بارنی راپرچنت، متخصص خودرو در جشنواره ساتبیز می‌گوید:هیچ ماشینی در تاریخ سینما، یک نقش مهم در یک فیلم را به جز خودروی جیمز باند بازی نکرده است. این یک موقعیت کم یاب است تا شانش این را داشته باشید نشستن در خودروی جیمز باند را تجربه کنید.

گفتنی است این حراجی ۱۵ اوت امسال (۲۴ مرداد) در شهر مونته ری ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.