دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

علیرضا قاسم خان خبر داد؛

«روزهای نارنجی» در انتظار اکران

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی»

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ضمن ابراز رضایت از حضورهای بین المللی فیلمش اعلام کرد پاییز نزدیک ترین زمان اکران اثر است.

به گزارش سینماپرس، علیرضا قاسم خان تهیه کننده «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به صبا گفت: پخش فیلم برعهده فیلمیران است و ما در انتظار اکران فیلم در زمان مناسب هستیم تا ببینیم چه زمانی فرصت اکران برای فیلمی از این جنس فراهم می شود.

وی به اکران فیلم در فصل پاییز اشاره کرد و گفت: در تابستان که قرارداد فیلم های دیگر بسته شده است و احتمال اکران فیلم «روزهای نارنجی» در پاییز وجود دارد.

قاسم خان با اشاره به جوایز بین المللی این فیلم سینمایی بیان کرد: «روزهای نارنجی» در یک سال گذشته بیش از ۲۰ جایزه بین المللی برده است و در یک ساله گذشته فیلمی نداشته ایم که این میزان حضور بین المللی داشته باشد و باید ببینیم چه اکرانی در داخل کشور در انتظار آن است.

او  در پایان درباره اکران های خارجی فیلم عنوان کرد: فیلم برای حضور در ۵ جشنواره درخواست داشته که در بعضی از آن ها حضور داشته  و باید ببینیم در جشنواره های دیگر چه طور عمل خواهد کرد.  

«روزهای نارنجی» فیلمی به کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان ساخته سال ۱۳۹۶ است که در بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:  آبان زنی میانسال است که واسطه استخدام کارگران فصلی در شمال کشور است.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور و امین گلستانه.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده: علیرضا قاسم خان فیلمنامه‌نویس: آرش لاهوتی و جمیله دارالشفائی مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی چهره‌پرداز: شهرام خلج طراح صحنه و لباس: فاضل ژیان تدوین: مهدی حسینیوند صدابردار: حسن شبانکاره صداگذار: بهمن اردلان موسیقی: کریستف رضاعی جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ جلوه‌های ویژه بصری: سینا قویدل عکاس: رز ارغوان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.