دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

با ارسال سپاس نامه‌ای؛

قدردانی آستان قدس رضوی از تلویزیون

قرآن خوانی*

سینماپرس: مدیر عامل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی با ارسال سپاس نامه‌ای از پخش ترتیل خوانی امامزاده حسین‌ بن ‌موسی‌ الکاظم (ع) طبس، در شبکه‌های سراسری تشکر کرد.

به گزارش سینماپرس، مدیر عامل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی با ارسال سپاس نامه‌ای از پخش ترتیل خوانی امامزاده حسین‌ بن ‌موسی‌ الکاظم (ع) طبس، در شبکه‌های سراسری تشکر کرد.

در این سپاسنامه که برای محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف و نماینده شورای معارف سیما صادر شده، آمده است:

قدم نهادن در مسیر خدمتگزاری به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل  بیت عصمت و طهارت (ع) در ماه ضیافت الهی، سعادتی است بی‌بدیل که اگر با کیمیای اخلاص همراه شود، به حق نور است و مقصود و آن گاه که جاده‌های اشتیاق تمنای باران حضور و خدمت دارند، جرعه‌نوشی در محضر کلام وحی و در شعاع تابناک خورشید ملکوت هشتم و برادر بزرگوارشان حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم (ع) طعمی دلپذیر خواهد داشت.

خداوند سبحان را بر این نعمت شاکریم که توفیق حاصل شد در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، ماه لیله القدر و پاکی و تعالی انسان زیباترین جلوه‌های عبودیت و بندگی میهمانان ضیافت الهی در طبس گلشن، میقات الرضا، به طور زنده و بازپخش از شبکه‌های سراسری سیما در قالب برنامه آیین ترتیل جزءخوانی قرآن کریم «گلشن وحی» به نمایش گذاشته شود.

در همین خصوص حسب سخن گهربار مولایمان امام الرئوف علی بن موسی الرضا (علیه السلام) که می‌فرمایند «هرکس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزوجل تشکر نکرده است» لازم می‌دانیم از درایت، حمایت و اهتمام خالصانه جنابعالی و همکاران صدیق و تلاشگرتان صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.