دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

از روز چهارشنبه:

سری جدید «اقیانوس آرام» روی آنتن شبکه دو سیما

فصل دوم «اقیانوس آرام»

سینماپرس: تهیه کننده «اقیانوس آرام» گفت:از روز چهارشنبه تا پایان تابستان سری سوم برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، وحید ملتجی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» با اشاره به پخش سری جدید این برنامه از شبکه دوم سیما گفت: از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد تا پایان تابستان سری سوم برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به صورت سه روز در هفته حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در طراحی و ضبط برنامه به گونه‌ای عمل کردیم که نوجوان در کنار خانواده خود بتواند این برنامه را شب‌ها مشاهده کند و پیام‌هایی که در این برنامه گنجانده شده برای هر دو نسل می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

این کارشناس حوزه کودک و نوجوان در خصوص محتوای برنامه اقیانوس آرام ۳ اظهار داشت: درون مایه برنامه همانند سری‌های گذشته اعتماد به نوجوانان است که در این سری تمرکز بر روی موضوع مسئولیت نوجوان برای ساخت آینده انجام شده است.

ملتجی استقبال گسترده مخاطبان از سری‌های گذشته «اقیانوس آرام» را انگیزه آن‌ها برای تولید سری جدید دانست و گفت: در زمان پخش سری دوم اقیانوس آرام، حدود ۲۰ هزار درخواست از سوی نوجوانان برای حضور در برنامه داشتیم که متأسفانه به دلیل محدودیت فضا، امکان میزبانی از آن‌ها وجود نداشت، ولی تصمیم گرفتیم در سری جدید ۵۰ نفر از آن‌ها را در برنامه مورد استفاده قرار دهیم.

تهیه کننده برنامه «اقیانوس آرام» افزود: در طراحی برنامه تلاش کردیم سراغ سلبریتی‌ها و افراد معروف نرویم و از موفقیت‌ها و تجربیات افراد معمولی سخن بگوییم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.