سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به دبیری علیرضا تابش؛

مدیران سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند

مدیران سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: مدیران سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، بر اساس احکام علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، حبیب ایل‌بیگی به‌عنوان مشاور عالی دبیر و مدیر سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور»، رائد فریدزاده به‌عنوان مدیر بین‌الملل، محسن دلیلی به‌عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی، ایرج تقی‌پور به‌عنوان مدیر هنری، سیمون سیمونیان به عنوان مدیر دبیرخانه و عزت‌الله علیزاده به‌عنوان مدیر پشتیبانی فنی نمایش سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب شدند.

سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه‌های «ملی» و «بین‌المللی»، زمینه‌سازی برای توسعه پایدار و متوازن سینمای کودکان و نوجوانان و ایجاد تعامل و تبادل میان دست‌اندرکاران و هنرمندان و همچنین تلاش برای ارتقای کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودکان و نوجوانان با شناسایی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های این عرصه برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های فیلم‌های بلند داستانی، فیلم‌های کوتاه داستانی، وب‌سری، فیلم‌های انیمیشن بلند و فیلم‌های انیمیشن کوتاه برگزار خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد همزمان با عید سعید غدیر خم تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.