سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

طی حکمی؛

انتصاب مدیر دو رادیوی برون مرزی صداوسیما

رسانه‌های برون مرزی صدا و سیما

سینماپرس: طی احکامی مدیران رادیو چینی و رادیو پشتوی صداوسیما انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، سمیه عاشوری با حکم محمدحسن نوروزی مدیرکل شبه قاره و شرق آسیا به سمت مدیر رادیو چینی منصوب شد. در این حکم توجه به ذائقه مخاطبان چینی‌زبان، توجه به اهمیت فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مناطق هدف، افزایش سهم تولید محتوا در رادیو چینی با توجه به ظرفیت‎های جدید این رادیو، تلاش برای جذب حداکثری مخاطبان از طریق برنامه‎سازی پوشش خبری و برنامه‎ای مناسب، ساماندهی نیروهای انسانی و برنامه‎ریزی برای استفاده موثر از نیروها با هدف افزایش بهره‎وری و صرفه‎جویی در منابع مالی از مدیر رادیو چینی انتظار می‎رود.

رادیو چینی یکی از هشت رادیوی زیرمجموعه اداره کل شبه قاره و شرق آسیا در معاونت برون‎مرزی رسانه ملی است و قدمتی 24 ساله دارد.

 انتصاب مدیر رادیو پشتوی معاونت برون‎مرزی

در حکمی از سوی مدیرکل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون‎مرزی رسانه ملی، عبدالرحیم درانی به سمت مدیر رادیو پشتوی این اداره کل در معاونت برون‎مرزی منصوب شد. در این حکم آمده است:  تحول در برنامه‌های تولیدی، توجه به ذائقه مخاطبان پشتو زبان، توجه به اهمیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مناطق هدف (افغانستان و پاکستان)، افزایش سهم تولید محتوا در رادیو پشتو با توجه به ظرفیت‏‎های موجود، تلاش برای جذب حداکثری مخاطبان از طریق برنامه‎سازی مناسب رادیویی و مهندسی جدول پخش برنامه‎ها، ساماندهی نیروهای انسانی و برنامه‎ریزی برای استفاده موثر از نیروها با هدف افزایش بهره‎وری و صرفه‎جویی در منابع مالی از نکاتی است که در این حکم، از دکتر عبدالرحیم درانی انتظار می‎رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.