چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

در دیدار معاون سیما با سردار مومنی مطرح شد:

تلویزیون آسیب «اعتیاد» را با برنامه‌سازی موثر، مطالبه می‌کند

مرتضی میر باقری در دیدار رئیس مجلس با رئیس صداوسیما و جمعی از کارگردانان

سینماپرس: سیدمرتضی میرباقری در دیدار با سردار مومنی، تلویزیون علاوه بر فرهنگسازی مقوله «اعتیاد» مطالبه‌گری هم می‌کند.

به گزارش سینماپرس، سردار اسکندر مومنی در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر در نشست مشترک با معاون سیمای رسانه ملی گفت: این ستاد برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شعار "یاری‌گر هم باشیم" را انتخاب کرده و تلویزیون از یاری‌گران اصلی این عرصه است.

وی در این نشست که مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه یک سیما نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از تعامل شبکه‌های تلویزیون با این ستاد، افزود: اعتیاد باتلاقی است که افراد گرفتار در آن به سختی نجات پیدا می‌کنند، به همین علت در سیاست ستاد، پیشگیری بر درمان اولویت دارد و از تلویزیون می‌خواهیم این واقعیت را به خانواده‌ها متذکر شود.

معاون سیمای رسانه‌ملی نیز در این نشست با استقبال از تشکیل کمیته  مشترک رسانه‌ای بین سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر باید به طور صادقانه با واقعیت‌های این حوزه مواجه شد.

معاون سیما افزود: تلویزیون علاوه بر فرهنگسازی، در این باره مطالبه‌گری هم می‌کند و برنامه سازان باید وظایف و تکالیف همه دستگاه های مسوول در خصوص مبارزه با اعتیاد را مطالبه کنند و بدون تعارف به اطلاع مردم برسانند.
 

وی تصریح کرد: برای مقابله با این آسیب اجتماعی باید از ساختارهای متنوع برنامه‌سازی بهره گرفت و فرهنگسازی غیرمستقیم از روش‌های موثر تلویزیونی در مبارزه با اعتیاد است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.