شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

آثاری از ۵۴ کشور؛

۷۰۲ اثر به دوازدهمین جشنواره «فیلم های ورزشی ایران» راه یافتند

جشنواره فیلم های ورزشی

سینماپرس: هنرمندان ۵۴ کشور با ارسال ۷۰۲ اثر، متقاضی حضور در بخش‎های مختلف دوازدهمین جشنواره بین المللی «فیلم‎های ورزشی ایران» شدند.

به گزارش سینماپرس، با پایان مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم های ورزشی ایران»، آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در بخش های مختلف این رویداد به دبیرخانه ارسال شده است و قرار است هیأت انتخاب به زودی بررسی آثار را آغاز کند.

جشنواره «فیلم‌های ورزشی ایران»، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور در این فدراسیون عضویت دارند.

این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «فیلم‌های ورزشی ایران» به دبیری سیدمجتبی علوی ۵ تا ۸ شهریور ۱۳۹۸ همزمان در تهران و قشم به همت موسسه فرهنگی «خانه هنر خیام» در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.