شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

با ویژه‌برنامه‌های متنوع؛

جدول پخش شبکه مستند تابستانی شد

شبکه مستند

سینماپرس: شبکه مستند با اضافه کردن یک باکس جدید تحت عنوان «مستندمسابقه‌های تابستان» به استقبال تابستان خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، این شبکه در تابستان ۹۸ ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر گرفته که طبق زمان‌بندی تعیین‌شده در جدول پخش قرار می‌گیرند.

پخش برنامه‌های تابستان ۹۸ از امروز ساعت ۱۵ در شبکه مستند سیما آغاز می‌شود، در این باکس که «مستندمسابقه‌های تابستان» نام دارد، روزهای زوج فصل چهارم مستند «فرمانده» و روزهای فرد مستند مسابقه «هفت شهر عشق» پخش خواهد شد.

«هفت شهر عشق» با تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و اجرای عبدالرضا امیراحمدی از یکشنبه ۲ تیر ساعت ۱۵ در جدول پخش شبکه مستند قرار می‌گیرد.

«هفت شهر عشق» با هدف نشان دادن علاقه‌ها و وابستگی‌های فرهنگی کشورهای برگزار کننده نوروز در ۱۵ قسمت تولید شده و در آن حسام نواب صفوی، کاوه خداشناس، علیرام نورایی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی و نرگس محمدی با هنرمندانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و هند رقابت خواهند کرد.

«فرمانده» در سرزمین سیستان

سری چهارم مستند مسابقه «فرمانده» که فیلمبرداری آن در مناطق بکر و دیدنی منطقه سیستان و بلوچستان انجام شده است، با شروع تابستان از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

این مستند مسابقه که با ثبت‌نام بیش از ۴۴ هزار نفر تا پایان تابستان ۹۷ وارد مرحله انتخاب شرکت‌کنندگان شد، با پایش ابتدایی داوطلبان درنهایت با شرکت حدود ۸۰۰ نفر در پایگاه بیست رمضان نیروی زمینی سپاه در جاده تهران به قم، دومین مرحله غربال‌گری خود را طی سه روز به پایان رساند.

پس از آن با شروع مرحله نهایی مسابقه، یازده شرکت‌کننده راهی منطقه کویری زاهدان برای شروع رقابت اصلی مستند مسابقه فرمانده شدند.

پخش این مستند از شنبه ۱ تیر ساعت ۱۵ در شبکه مستند آغاز می‌شود.

شفاخانه با موضوع سلامت

«شفاخانه» دیگر برنامه‌ای است که یکشنبه‌ها ساعت ۱۹ با پخش مستندهایی با موضوع سلامت روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

در ایام تابستان پخش برنامه‌هایی با محوریت گردشگری نیز در شبکه مستند ادامه دارد، این شبکه در بسته‌های «مستند ایران» و «تهرانگرد» بینندگانش را با نقاط مختلف ایران آشنا می‌کند.

«تهران‌گرد» پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ و «مستند ایران» چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.