یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

تهیه کننده برنامه خبر داد؛

«تب تاب» با تغییرات ساختاری به قاب سیما باز می‌گردد

باربد بابایی در برنامه تب تاب

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «تب تاب»، گفت: جلسه‌های مختلفی با مدیران شبکه سه سیما داشتیم تا احتمالا برنامه با تغییراتی در ساختار برای هر چه زودتر به آنتن شبکه سه برگردد.

به گزارش سینماپرس، عباس اختری با اشاره به اینکه پخش برنامه «تب تاب» با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما متوقف شده است به ایرنا، اظهار داشت: پخش این برنامه از شبکه سه سیما بیش از یک ماه است که متوقف شده است. در این خصوص صحبت‌ها و جلسه‌هایی با علی فروغی مدیر و محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه داشتیم که موثر واقع شد.

تهیه‌کننده «تب تاب» گفت: در این جلسه‌ها به این نتیجه رسیدیم که در ساختار برنامه تلویزیونی تب تاب تغییراتی ایجاد کنیم تا بتوانیم این برنامه را بهتر از قبل، خیلی زود روی آنتن شبکه سه سیما برگردانیم.

اختری افزود: برنامه «تب تاب» در زمانی که روی آنتن بود توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و با پخش چندین قسمت برنامه‌ای پر مخاطب شود. امیدوارم با تغییراتی که در این برنامه ایجاد خواهد شد تب تاب موفق‌تر از قبل عمل کرده و نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

این تهیه کننده تلویزیون ادامه داد: زمان پخش این برنامه در کنداکتور شبکه سه سیما چندین بار دچار تغییرات شده است. پیش از این مریم جلالی دیگر تهیه کننده برنامه تلویزیونی تب تاب درباره توقف این برنامه عنوان کرده بود که تکلیف پخش «تب تاب» مشخص نیست و معلوم نیست که بتوانند برنامه روی آنتن ببرند.

وی همچنین به هزینه‌های این برنامه اشاره کرده و گفت: گروه سازنده هزینه‌های زیادی برای اجاره سوله پرداخت کرده است ولی هنوز صحبتی درباره پخش برنامه نشده و تب تاب در حال حاضر اسپانسر هم ندارد.

پیش از این نیز پیمان قانع طراح دکور برنامه «تب تاب» نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که هزینه و زمان زیادی خرج دکور تب تاب شده است. او همچنین به این موضوع اشاره کرده بود که این دکور بیشتر شبیه یک اختراع است و برای اولین بار در کشور ساخته شده است.

دکور برنامه تب تاب به گونه ای طراحی شده بود که مجری و مهمان رو به روی یکدیگر و روی صفحه ای متحرک می‌نشستند و مخاطبان برنامه از طریق یک اپلیکیشن می‌توانستند نظر مخالف و موافق خود را با حرکت دادن صفحه به سمت پایین یا بالا به ثبت برسانند.

موضوع گفت‌وگوهای این برنامه چالشی و بدون رودربایستی بود که توسط یک اتاق فکر طراحی می‌شد و همه موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را در بر می‌گرفت. این برنامه با مجری گری باربد بابایی روی آنتن می‌رفت.

تب تاب سه شنبه شب ها از شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از ماه مبارک رمضان شایعاتی درباره جایگزین شدن این برنامه به جای «نود» منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.