دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

سبقت نرگس آبیار از کمال تبریزی؛

«شبی که ماه کامل شد» به صدر گیشه آمد

ما همه باهم هستیم-دختر شیطان-شبی که ماه کامل شد-سرخپوست

سینماپرس: در حالی که جدیدترین ساخته نرگس آبیار، نیم میلیارد تومان از آخرین ساخته کمال تبریزی عقب افتاده بود، پس از سه هفته از آغاز اکران این عقب‌ماندگی را جبران کرد و به صدر گیشه فروش فیلم‌های اکران عید فطر آمد.

به گزارش سینماپرس، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی که از پانزدهم خردادماه گذشته در سینماهای کشور اکران شده و طی این مدت صدرنشین گیشه فروش بود، بالاخره روز گذشته این جایگاه را به  «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار واگذار کرد.

این تغییر در فروش گیشه ثابت کرد تبلیغات چهره به چهره از دیگر گونه‌های تبلیغ مؤثرتر است. به همین دلیل، «ما همه با هم هستیم» ـ با وجود بهره‌مندی از بازیگران مشهور ـ به دلیل اینکه در نظرات مردمی فیلمی گنگ و نامفهوم اعلام شده، روند فروش نزولی را طی کرده است.

در مقابل، فیلم جدی و نفس‌گیر «شبی که ماه کامل شد» پس از تمجیدهای بسیار از سوی تماشاچیان، روز به روز مخاطبان بیشتری پیدا کرده و روندی صعودی را در گیشه تجربه کرده است.

البته از نظر تعداد مخاطب همچنان «ما همه با هم هستیم» جلوتر از  «شبی که ماه کامل شد» قرار دارد اما فروش آن کمتر است. احتمالاً دلیل این موضوع، پرمخاطب شدن در سانس‌های نیم‌بهاست. به عنوان نمونه، «ما همه با هم هستیم» سه‌شنبه هفته گذشته (۲۸ خرداد) ۷۶۴ سانس داشته، در حالی که «شبی که ماه کامل شد» در همین روز ۵۹۱ سانس داشته است.

تا پایان روز دوم تیرماه جای، «شبی که ماه کامل شد» ۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان بلیت فروخته در حالی که  «ما همه با هم هستیم» ۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان فروش داشته است؛ یعنی ۸۰ میلیون تومان کمتر. در رتبه سوم هم فیلم خوش‌ساخت «سرخ‌پوست» با ۵ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان در رتبه سوم جدول گیشه سینماها ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.