دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

با دو گروه تولید و دو کارگردان؛

«از سرنوشت» به روزهای پایانی تصویربرداری رسید

سریال از سرنوشت

سینماپرس: فاز یک سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است.

به گزارش سینماپرس، سریال «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان با دو گروه تولید و دو کارگردان، روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند.

فاز یک این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فاز دو به کارگردانی علیرضا بذرافشان است. این سریال قرار است در سه فصل ساخته  شود که البته کارگردان  فصل سوم هنوز قطعی نشده است.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

 سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.