دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

در «به اضافه مستند» بررسی می شود؛

نگاهی به عملکرد ارگان‌های مبارزه با مواد مخدر در قاب سیما

«به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «مخدر، کلاف سردرگم» به کارگردانی محمد کارت در بیست و هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» به روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «مخدر، کلاف سردرگم» به کارگردانی محمد کارت از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، سردار زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و محمد کارت، کارگردان این مستند مهمان این برنامه خواهند بود و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در کشور، عملکرد ارگان‌ها و سازمان‌های درگیر با این موضوع و فعالیت‌های اجتماعی تشکل‌ها صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند اجتماعی تلویزیونی «مخدر، کلاف سردرگم»، گزارشی موشکافانه و انتقادی از فعالیت ارگان‌ها و سازمان‌های مسئولیت‌دار در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و نگاهی به وضعیت کنونی کشور در این حوزه دارد. در این مستند مصاحبه محور، تعدادی از آسیب‌دیدگان اعتیاد، مسئولین مرتبط و کارشناسان این حوزه، در برابر دوربین محمد کارت قرار گرفته و راجع به این آسیب اجتماعی صحبت می‌کنند.  

در سالیان اخیر، آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر، تبدیل به یک کلاف سردرگم در جامعه ما شده است. مستند «مخدر، کلاف سردرگم» سعی دارد تا با زدن تلنگری به مسئولان، یادآوری کند که آسیب‌های مواد مخدر کاملا جدی است و باید با دید عمیق‌تری به آن نگاه کرد.  
این مستند ۴۸ دقیقه‌ای که به کارگردانی محمد کارت تولید شده است، برای اولین بار در برنامه به اضافه مستند پخش خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۴ تیر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۵ تیر ساعت ۹ و جمعه ۷ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.