یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

معضل سلبریتی ها؛

جانی دپ و همسر سابقش راهی دادگاه شدند

جانی دپ

سینماپرس: زمان برگزاری دادگاه جانی دپ به همراه همسر سابقش، آمبر هرد مشخص شد و احمتال حضور دپ در دزدان دریایی کارائیب را کاهش داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از سینما بِلِند، جانی دپ و آمبرد زوج سابق سینمای هالیوود، بعد از درگیری‌های چند وقت اخیرشان در نهایت راهی دادگاه شدند. پیش از این ستاره دزدان دریایی کاراِئیب از آمبر هرد به دلیل انتشار متنی در واشنگتن پست، که به طور غیر مستقیم او را به خشونت متهم کرده بود شکایت کرد و خواستار غرامت پنجاه میلیون دلاری شده بود.

حالا دادگاه آن‌ها در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۰ در حدود ۷ ماه دیگر در ایالت ویرجینیا برگزار می‌شود و دادگاه اعلام کرده در طول دوازده روز به نتیجه نهایی خواهد رسید. موضوع عجیب و جدیدی که باعث اختلاف بین این دو بازیگر شده، مکان برگزاری دادگاه است چرا که آمبر هرد معتقد است این اتفاق باید در ایالت کالیفرنیا بی افتد.

در این بین صحبت‌هایی از ساخت دنباله دزدان دریایی کاراِئیب بدون جانی دپ شده است که باعث نگرانی هواداران این مجموعه سینمایی شده است. اگرچه هنوز شخصی از دیزنی و یا حتی جای دیگر خبر اخراج جانی دپ را تایید نکرده است، اما با طولانی شدن برگزاری دادگاه و تعیین تکلیف وی احتمال عدم حضور او در این فیلم محتمل‌تر از همیشه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.