سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

ایجاد امید در تولیدکنندگان؛

«راهش اینه» به آموزش مهارت کسب و کار می پردازد

شبکه آموزش سیما

سینماپرس: فصل دوم برنامه «راهش اینه » از گروه آموزش‌های عمومی شبکه هفت سیما، از ۱۵ تیر ماه با موضوع کارآفرینی و کسب و کار به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «پرتو رضائیان» تهیه کننده برنامه «راهش اینه» به فارس گفت: در سری جدید برنامه با حضور مجریان جوان و فضایی صمیمی به بررسی کسب و کارهای کوچک خانگی، رفتار کارآفرینی، تولید ملی، کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک، مهارت‌آموزی در کسب و کار و آخرین اخبار این حوزه در فضای مجازی و رسانه‌ها پرداخته می‌شود.

وی افزود: در این برنامه کسب و کارهای خانگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند و مهارت‌های لازم در این زمینه مانند ایده‌های ناب، یافتن مشتری برای محصولات، تبلیغات ارزان و موثر، فروش محصولات خانگی و مانند آن مطرح می‌شود.

این تهیه کننده تصریح کرد: علاوه بر نمایش کسب و کارهای کوچک و خانگی و تولیدات ملی، در این برنامه به بررسی مهارت‌های ارتباطی افراد مانند کنترل هوش هیجانی، مهارت‌های رفتاری کاسبی و فنون و مهارت‌های مذاکره و گفت‌وگوی صحیح نیز پرداخته می‌شود.

رضائیان در خصوص معرفی کارشناسان برنامه «راهش اینه» بیان داشت: کارشناسان برنامه مانند مهندس علیرضا احدی یا بابک شعبان نژاد از میان مربیان و مدرسانی انتخاب شده‌اند که برای اولین بار کسب و کارهای خانگی و کوچک را در کشور و بویژه مناطق محروم و روستایی آموزش و ترویج داده‌اند.

وی در پایان مهارت کارآفرینی و کسب و کار را موضوع اصلی این برنامه دانست و افزود:کسب و کارهای خانگی و کوچک، ایجاد امید و انگیزه و ارائه راه‌کار برای راه اندازی چرخه تولید در کشور، بررسی آخرین اخبار مهم اقتصادی، ارائه راه‌کارهایی برای کنترل هیجانات و تمرین رفتار درست کاسبی و کارآفرینی از موضوعات مطرح در برنامه «راهش اینه» می باشد.

برنامه «راهش اینه» سه روز اول هفته ساعت۱۷ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.