جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

به کارگردانی سیاوش اسعدی؛

اکران «درخونگاه» با بازی امین حیایی همراه با اصلاحات

درخونگاه

سینماپرس: سیاوش اسعدی بیان کرد که نسخه‌ ناقص و اصلاح شده فیلم سینمایی «درخونگاه» در اکران عمومی روی پرده می‌رود که با آنچه در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده، تفاوت دارد و او خلاف میل باطنی‌اش به اصلاحات تن داده است تا فیلم اکران شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی که برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، به تازگی پروانه نمایش برای اکران عمومی را دریافت کرده است.

اسعدی پس از دریافت پروانه نمایش گفت: «فیلم «درخونگاه» همان نسخه‌ای‌ است که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و ‌نسخه‌ای که این روزها در انتظار اکران عمومی است، نسخه‌ ناقصی است. ما خلاف میل باطنی به اصلاحات تن دادیم تا فیلم اکران شود و ‌سرمایه بخش خصوصی که با پول تمیز کار می‌کند بازگردد و در ادامه مسیر حرفه‌ای بتواند به حیات خودش ادامه دهد.»

اسعدی همچنین درباره فعالیت‌های خود گفت: «من دو فیلمنامه آماده دارم که می‌خواهم یکی از آن دو را برای امسال جلوی دوربین ببرم و این روزها درگیر جذب سرمایه هستم،  متاسفانه اقتصاد ما ثبات ندارد و در هر مرحله از تولید با یک شوک از بابت هزینه‌ها رو به رو می‌شویم.»

امین حیایی، مهراوه شریفی نیا، ژاله صامتی و... بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.