شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

سید حسین حسینی مطرح کرد؛

مخاطبان «سلام صبح بخیر» درباره مجری چه گفتند؟

سیدحسین حسینی

سینماپرس: سید حسین حسینی مجری برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» از چگونگی حضور در این برنامه و نظرات مردمی گفت.

به گزارش سینماپرس، سید حسین حسینی مجری برنامه های تلویزیونی،  درباره آغاز فعالیت‌های خود در تلویزیون، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من در سال ۷۷ با همکاری امیر خرم‌شاهی و امیر جوشقانی، حضور در برنامه «تا مهر» را در شبکه یک تجربه کردم. سال گذشته هم مأموریت حضور در کشور سوریه را داشتم و گزارش‌های تصویری را از آنجا برای پخش از شبکه افق روی آنتن بردیم.

وی با بیان اینکه قبل از شروع برنامه «سلام صبح بخیر» جلسات متعددی با ابوالفضل صفری (تهیه کننده) داشته، اظهار کرد: برای من مهم بود که چگونه قرار است در یک برنامه صبحگاهی، به موضوع خبر پرداخته شود. با توجه به ساختار برنامه و صحبت‌هایی که کردیم به تفاهم رسیدیم و من زاویه نگاه برنامه را دوست داشتم و حضور در برنامه را به عنوان مجری پذیرفتم.

مجری برنامه «سلام صبح بخیر» افزود: هر روز در بخش واکنش سریع برنامه حضور دارم؛ گروه تحریریه از شب قبل بر اساس آخرین اخبار مهمانان را هماهنگ می‌کنند تا به موضوعات مورد نظر بپردازیم.

حسینی که پیش از این مجری رادیو بوده است، درباره نظر مخاطبان درباره حضور او در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: من دنبال عکس‌العمل مردم نبودم، اما در صفحات مجازی دوستان بیان کردند که ما تصور نمی‌کردیم چهره‌ات اینگونه باشد. صدایت به چهره ات نمی‌آید. البته نظرات الان کمی جدی‌تر شده و درباره صحبت های من با مهمان برنامه، بحث می‌کنند.

وی درباره بازتاب‌های برنامه «سلام صبح بخیر» توضیح داد: بازتاب‌های خوبی از مخاطبان دریافت می‌کنیم؛ در روزهای اول برقراری ارتباط با «سلام صبح بخیر» برای مخاطب سخت بود. حدود ۴۰ برنامه روی آنتن بردیم و رفته رفته مخاطب ارتباط خوبی با برنامه برقرار کرد. بخش‌های مختلفی از برنامه هم در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش شده است.

حسینی تاکید کرد: ما همان روز که برنامه پخش می‌شود، مروری کلی روی آن داریم و نقاط ضعف و قوت هر قسمت را بررسی می‌کنیم. طی تولید «سلام صبح بخیر» آیتم‌های زیادی حذف و اضافه شده و همین باعث شد هر روز تفاوت را در برنامه شاهد باشیم. بخش ایرانگردی برنامه با استقبال خوبی مواجه شده است.  همیشه در برنامه‌های مختلف سیما با توجه به مناسبت‌های ملی - مذهبی به شخصیت‌های مختلف برجسته کشوری پرداخته می‌شود؛ اما «سلام صبح بخیر» به تاریخ تولد افراد می‌پردازد و همین اواخر با نوه شهید رجایی صحبت کردیم و گفتگوی متفاوتی را هم رقم زدیم.  

مجری «سلام صبح بخیر» اظهار کرد: بیشتر تمرکز گروه «سلام صبح بخیر» افزایش نشاط صبحگاهی است؛ گفتگوی ورزشی این نشاط را دارد و ما نیز قصد داریم آیتم‌های موسیقی و بخش‌های مختلف را به برنامه اضافه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.