یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

هر هفته چهارشنبه‌ها؛

در باغ کتاب تهران فیلم ببینید، گپ بزنید

برنامه فیلم و گپ

سینماپرس: برنامه «فیلم و گپ» چهارشنبه هر هفته در باغ کتاب تهران با نمایش فیلم و نقد سعید قطبی‌زاده برگزار می‌شود. این هفته، فیلم «کشتن مرغ مقلد» به کارگردانی رابرت مالیگن از کشور آمریکا در این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «فیلم و گپ»، یکی از برنامه‌های باغ کتاب تهران است که از فصل تابستان شروع شده و هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست.

سعید قطبی‌زاده، منتقد شناخته شده سینما در این برنامه پس از نمایش فیلم، به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد. در ضمن این برنامه به شکل تعاملی است و حاضران در برنامه هم نظرات یا سوالات‌شان را درباره فیلم بیان می‌کنند.

در برنامه «فیلم و گپ» مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما که قابل بحث و جذاب برای مخاطبان باشد به نمایش گذاشته می‌شود و در انتخاب فیلم‌ها به تنوع ژانر، زبان و ملیت توجه شده است. در ۲ هفته گذشته فیلم‌های «حفره» به کارگردانی ژاک بکر از کشور فرانسه و «قطار بوسان» به کارگردانی یان سنگ‌هو از کشور کره‌جنوبی در برنامه «فیلم و گپ» به نمایش درآمده است. چهارشنبه این هفته هم فیلم «کشتن مرغ مقلد» به کارگردانی رابرت مالیگن از کشور آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است در بخش نقد و بررسی هم سعید قطبی‌زاده علاوه بر بحث تخصصی درباره خود فیلم، درباره جنبه‌های مختلف جانبی فیلم، سینمای کشور سازنده و کلیات ژانر مورد نظر به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.