یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

روی آنتن شبکه‌ چهار؛

بررسی تصویر دانشمندان در فیلم‌های سینمایی

برنامه چرخ

سینماپرس: چهارمین قسمت فصل جدید «چرخ»، امروز (۱۶تیر) ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش سینماپرس، دومین هفته‌ برنامه‌  «چرخ» با گفت‌وگویی درباره‌ تصویر دانشمندان در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی آغاز خواهد شد.  

حسین فروتن به‌عنوان مجری و کارشناس میز علم «چرخ» درگفت‌وگو با طه‌ حسین‌نژاد، کارشناس سینما و تولیدکننده‌ پادکست‌های سینمایی، این موضوع را بررسی خواهند کرد.  

در بخش روایت خبری «چرخ»، محمود حاج‌زمان، روزنامه‌نگار علم، به مرور مهم‌ترین خبرهای روز دنیای علم و خبر شناسایی بزرگترین شکوفایی جلبکی دنیا در پهنه‌ای به وسعت اقیانوس می‌پردازد. آشنایی با جزییات کار یک شهاب‌سنگ‌شناس و اولین موزه‌ شهاب سنگ ایران در برج آزادی از دیگر بخش‌های چهارمین قسمت «چرخ» در فصل تابستان خواهد بود.
مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره‌ زندگی را واکاوی می‌کند.  
«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ چهار پخش می‌شود. حافظ آهی اجرای برنامه را به عهده دارد و الهه بهبودی و محمد جباری تهیه‌کننده و سردبیر برنامه‌ی «چرخ» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.