دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

طی پیامی؛

بنیاد فرهنگی روایت فتح از سردار غیب پرور قدردانی کرد

روایت فتح

سینماپرس: سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین تشکر و قدردانی و آرزوی موفقیت در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی را از خداوند منان برای ایشان خواستار شد.

متن پیام بدین شرح است:

«برادر بسیجی سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور بر خود لازم میدانم به‌پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراموش ناشدنی حضرت‌عالی در دوران تصدی مسئولیت خطیر ریاست سازمان بسیج مستضعفین که بی‌تردید منشأ خدمات بسیاری به انقلاب شده است قدردانی کنم.

اهتمام جدی و پیگیری‌های مجدانه و مصرانه حضرت‌عالی در برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه فرهنگ و هنر بسیج که تنها بخشی از اقدامات جهادی و انقلابی شما در دوران تصدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین بشمار می‌رود بی‌تردید نشان از حسن تدبیر، برنامه‌ریزی منسجم، سازمان‌دهی مؤثر و درنهایت عمق عشق و علاقه شما به انقلاب، نظام و مردم داشته و همچنان نیز دارد.

توفیقات روزافزون حضرت‌عالی را در ذیل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.