دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

پس از نیم بها شدن بلیت؛

سینما «رازی» به سیستم پخش دیجیتال لیزری مجهز شد

پردیس سینمایی «رازی»

سینماپرس: سیستم پخش فیلم های سینمایی در پردیس سینمایی «رازی» به سیستم پخش دیجیتال لیزری مجهز شد

به گزارش سینماپرس، هاشم میرزاخانی نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اعلام خبر مجهز شدن سیستم پخش دیجیتال لیزری پردیس سینمایی رازی گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (ص) و با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر، سالن شماره یک پردیس سینمایی «رازی» به سیستم پخش (E.cinema) لیزری تجهیز شد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر تصریح کرد: در راستای اهتمام موسسه تصویر شهر مبنی بر خدمت به شهروندان در اقصی نقاط شهر تهران و فروش نیم بهای بلیت در تمام ایام هفته در این پردیس و در ادامه نوسازی و ارتقای سیستم نمایش، سالن یک پردیس سینمایی «رازی» مجهز به پیشرفته ترین سیستم پخش دیجیتالی شد تا شهروندان و بینندگان سینما از با حداقل قیمت شاهد تماشای آثار سینمایی با بهترین کیفیت پخش باشند.

وی همچنین افزود: از آنجایی که پردیس سینمایی «رازی» پیش از این به دلیل اقبال کم مخاطبان به صورت نیمه تعطیل در آمده بود، موسسه تصویر شهر بر آن شد که برای احیا شدن این مکان فرهنگی، بهای بلیت آن را کاهش دهد که خوشبختانه با همکاری سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش و در حمایت از مخاطبان منطقه ۱۱ شهرداری تهران، این امر ممکن شد و موجب خرسندی است که  طی یکماه اخیر در مقایسه با یکماه گذشته شاهد رشد ده برابری مخاطب بوده ایم.

میرزاخانی در پایان گفت: با توجه به ماموریت این موسسه، سیستم نوسازی و تجهیز سالن های تحت اختیار همچنان ادامه خواهد داشت.

 روز گذشته ۱۶ تیرماه غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، اعلام کرده بود که فروش بلیت نیم بها در پردیس سینمایی «رازی» به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت شهری مجاز است.   

پردیس سینمایی «رازی» واقع در میدان گمرک و از سینماهای زیرمجموعه موسسه تصویر شهر است که با دو سالن نمایش و مجموعا ۲۲۰ صندلی به ارایه خدمت شهروندان تهرانی می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.