سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

با پیشی گرفتن بر سایر فیلم ها؛

«طوفان سفید2» کشور چین را دربر گرفت

فیلم طوفان سفید۲

سینماپرس: «طوفان سفید2» با پیشی گرفتن از دیگر فیلم‌های چینی و هالیوودی در صدر فهرست باکس‌آفیس این کشور قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «طوفان سفید: اربابان مواد مخدر» با نقش‌آفرینی «اندی لاو» و «لوئیس کو» با فروش ۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری اکران اولیه آخر هفته، در صدر گیشه چین جای گرفت.

«هرمان یائو» کارگردانی و «اندی لاو» تهیه‌کنندگی «طوفان سفید۲» را برعهده دارند. داستان فیلم در مورد یکی از اعضای یک تشکیلات مخفی تبهکاری است که از خلافکاری رویگردان می‌شود و در مرحله‌ای در ازای زندگی سردسته بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر هنگ‌کنگ پول زیادی پیشنهاد می‌دهد.

با این وجود که این فیلم عنوانش عین عنوان فیلم «طوفان سفید» محصول سال ۲۰۱۳ است ولی از لحاظ داستان و موضوع هیچ گونه شباهتی با آن ندارد. آن فیلم که به کارگردانی «بنی چان» ساخته شد، در زمان خود ۳۵ میلیون دلار در گیشه چین فروش داشت.

در باکس‌آفیس این هفته چین فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با فروش ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری در جایگاه دوم باکس‌آفیس چین قرار گرفت.

پرفروش‌های اول و دوم این هفته باکس‌آفیس چین از غیاب فیلم «هشتصد» بهره بردند چراکه فیلم موفق ساخته برادران هووایی از نوع اکشن جنگی بوده و زمان اکرانش به آخر هفته بعدی موکول شده است.

سومین فیلم پرفروش گیشه چین در این هفته «اسرار پنهان زندگی حیوانات خانگی» بود که ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش داشت.

«شهر عشق» با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و «لیلوپاپ» با ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به ترتیب چهارمین و پنجمین فیلم پرفروش این هفته باکس‌آفیس چین هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.