چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

ستاره سریع و خشن؛

جو تسلیم بازیگر «مورتال کمبت» شد

ساب زیرو

سینماپرس: جو تسلیم بازیگر فیلم سنیمایی «سریع و خشن» به عنوان بازیگر به عوامل فیلم مورتال کمبت اضافه شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جو تسلیم برای ایفای نقش شخصیت «ساب زیرو» در فیلم سینمایی «مورتال کمبت» با کمپانی نیولاین به توافق رسید.

تسلیم در محصول ۲۰۱۱ سینمای اندونزی به نام «یورش:رستگاری» ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم سینمایی «سریع و خشن ۶»، «شب به سوی ما می‌آید» و علاوه بر این در فیلم «جنگجویان» که هم اکنون در حال اکران است، بازی کرده است.

نیو لاین نوشته است که قسمت بازی ویدیویی مورتال کامبت (نبرد فنا ناپذیران) در ماه آوریل (فروردین) منتشر شد و به موفق‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ تبدیل شد. در حالی فیلم‌های که از این مجموعه منتشر شده به شدت توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفته، اما «نبرد فنا ناپذیران» که در سال ۱۹۹۵ بیش از ۱۲۰ میلیون دلار فروش داشت و دنباله آن نیز که دو سال بعد با عنوان «نبرد فنا ناپذیران: نابودی» منتشر شد پنجاه میلیون دلار فروش کرد.

ساب زیرو یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های این بازی است که قصد دارد زمین را از اقدامات شرورانه یک شخصیت منفی حفظ کند. سیمون مک کوئید این فیلم را کارگردانی می‌کند که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند وی محسوب می‌شود. جیمز گان کارگردان «نگهبانان کهشکان» نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

این فیلم که به نویسندگی گِرِگ روسو ساخته می‌شود با اعلام کمپانی برادران وارنر در ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۹۹) اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.