چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

معاون فضای مجازی شبکه افق:

۱۰۰ مستند خارجی در نقد غرب روی آنتن شبکه افق

شبکه افق

سینماپرس: حسین نصیری معاون فضای مجازی شبکه افق عنوان کرد: به تازگی ۱۰۰ مستند خارجی در نقد غرب خریداری شده و هفته‌ای یک قسمت از آن به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «حسین نصیری» معاون فضای مجازی شبکه افق درباره برنامه‌های جدید شبکه افق سیما، به فارس گفت: در فصل جدید مدیریتی این شبکه که از اردیبهشت ماه شروع به کار کرده، برنامه‌های زیادی تدارک دیده شده است.

وی در ادامه افزود:‌۱۲۰ قرارداد از گذشته برای ما باقی مانده بود که خوشبختانه همه آنها را در این مدت به روز کرده و تولیدشان ادامه خواهد داشت.

نصیری با اشاره به اینکه در طول این یک سال برنامه‌های شاخص شبکه تعطیل شده بود، افزود:‌تلاش کردیم این برنامه‌ها را دوباره فعال کنیم. یکی از این کارهای مهم برنامه «جهان آرا» بود که دو هفته است مجدد شروع شده و بازتاب خوبی هم داشته است و خوشبختانه رویکرد جدید مطالبات معیشتی مردم و بحث اجاره بها است.

وی درباره برنامه «عصرانه» نیز گفت: این هم یک تولید طنز است که به مسائل مبتلا به مردم می‌پردازد و از چهارشنبه هر روز ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود و بازخورد خوبی هم خواهد داشت. برنامه دیگر نیز «افق ایران» است که کانال تعاملی ما با مخاطب خواهد بود، مردم از این طریق ویدئوهای خود را می‌فرستند و این ویدئوها تبدیل به برنامه‌ای خواهد شد. این ویژه برنامه نیز شنبه تا سه‌شنبه پخش می‌شود.

نصیری با بیان اینکه برنامه سری جدید برنامه «خانه ما» از امسال شروع شده، گفت:‌ فصل جدید شیراز است که پنج‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ پخش می‌شود. در حال حاضر سریال «وضعیت سفید» نیز از شبکه در حال پخش است و تا محرم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه «گوهرشاد» به مناسبت دهه کرامت گفت: این ویژه برنامه درباره زنان شاخص شهر مشهد است که در چهار قسمت هر عصر ساعت ۱۶/۳۰ پخش می‌شود.

نصیری درباره مستندهای شبکه افق گفت: اکنون ۱۲۰ مستند برای تولید و پخش مهیا شده است. همچنین ۱۰۰ مستند خارجی در نقد غرب خریداری شده و هفته‌ای یک قسمت آن روی آنتن خواهد رفت. یک مستند هم «توقف ممنوع» است که به موضوعات توافق هسته‌ای خواهد پرداخت. این مستند سیزده قسمت است و از ماه آینده پخش آن شروع می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های شبکه گفت:‌مستند فانوس کبیر ویژه زندگی آیت‌الله طالقانی در سه قسمت بازسازی شده است. مستند «گلستان»، فیلم سینمایی «قاعده گنبد»، پخش سری جدید «ملازمان حرم» و برنامه «دیده شو» در حوزه شرکت‌های دانش بنیان از دیگر برنامه‌های شبکه خواهد بود.

نصیری درباره سری جدید برنامه «چوب خط» نیز توضیح داد:‌ تیم جدید با رویکرد نو این برنامه را احیا می‌کند. شبکه افق با توجه به اینکه مسئول بسیج سازندگی و خدمت رسانی در صدا و سیما است با سایر شبکه‌ها نیز در زمینه بسیج سازندگی برنامه‌هایی را تولید و پخش می‌کند. در نهایت به زودی قرار است در بحث اردوهای جهادی نیز برنامه‌هایی از شبکه پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.