شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

در دومین جشنواره؛

«روبی و جوجه ها» ۳ جایزه از جشنواره ملی پویانمایی برد/ لوح سپاس برای «لالایی»

انیمیشن روبی و جوجه ها

سینماپرس: سریال انیمیشنی «روبی و جوجه ها» و انیمیشن کوتاه «لالایی» که توسط برادران نکویی در استودیو گنبد کبود تولید شده است، در سه بخش جشنواره ملی پویانمایی تلویزیون برنده جایزه شدند.

به گزارش سینماپرس، با پایان دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران، مجموعه انیمیشنی «روبی و جوجه ها» که به سفارش مرکز پویانمایی صبا توسط برادران نکویی در استودیو گنبد کبود تولید شده است، در سه بخش برنده جایزه شد.

«روبی و جوجه ها» ساخته بهنود و بابک نکویی جایزه ویژه هیات داوران (تهیه کننده)، بهترین انیمیت و بهترین موسیقی را در دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران دریافت کرد.

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه ها» توانسته در ۲ سال پیاپی در این جشنواره موفق به کسب جایزه شود و از آثار موفق این رویداد هنری است. این مجموعه با ۱۱ جایزه ملی رکورددار کسب جایزه از جشنواره های داخلی برای استودیو گنبد کبود است.

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» در روایتی مدرن از قصه‌های فولکلور روباه و خروس، داستان کشمکش‌های یک روباه مخترع را با خانواده خروس نمایش می‌دهد که در یک مزرعه در همسایگی هم زندگی می‌کنند و روباه برای بیرون کردن خروس و خانواده‌اش از مزرعه نقشه‌های زیادی می‌کشد.

استودیو گنبد کبود با انیمیشن «لالایی» لوح سپاس را در بخش آثار فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران کسب کرد. این لوح به برادران نکویی تعلق گرفت.

عوامل انیمیشن کوتاه «لالایی» که تولید استودیو گنبد کبود به سفارش مرکز فرهنگی هنری صبا است، عبارتند از تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه: بابک و بهنود نکویی، مدیر تولید: بهنام نکویی، متحرک سازی: احسان انصاری و مریم ریاضی، نقاشی زمینه: مهناز سلیمان نژادو سمیه یزدان پناه، رنگ دیجیتال: سحر مصطفوی، موسیقی: سامان ابوطالبی، کامپوزیت: علی راگردی، طراحی شخصیت/استوری بورد: بابک نکویی، تدوین: بهنود نکویی و تدارکات: اسماعیل سبحانی.

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران به همت معاونت استان های صدا و سیما شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.