شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

از امروز شنبه ۲۲ تیر؛

بازگشت عموهای فیتیله‌ به قاب تلویزیون

برنامه دوقلوها

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» که از امروز تیر پخش آن از شبکه دو شروع می شود درباره رویکردهای این مجموعه تلویزیونی توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی بصیری تهیه‌کننده «دوقلوها» درباره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی به صبا گفت: قرار است «دوقلوها» از امروز شنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۸:۴۵ و بعد از پایان مراحل فنی و صداگذاری از شبکه ۲ پخش شود و عموهای فیتیله‌ای بعد از چند سال دوری از تلویزیون با این برنامه برگشته و کارشان را مجدد شروع کرده اند.

وی درباره ویژگی های این برنامه کودک توضیح داد: در این مجموعه از برنامه ترکیبی فاصله گرفته ایم و یک مجموعه کاملا داستانی عرضه می کنیم. مجموعه «دوقلوها» یک کار کمدی موقعیت است که در تلویزیون خیلی کم شاهد اینگونه کمدی هستیم.

به گفته وی، «دوقلوها» ۱۰۰ قسمت است که چهل قسمت آن تصویربرداری شده و آماده پخش است. وی همچنین تاکید کرد ضبط باقی قسمت ها در گروی تامین هزینه ها از طرف شبکه و اسپانسر این مجموعه است که در فاز دوم کلید خواهد خورد.

بصیری درباره مخاطب مجموعه «دوقلوها» نیز بیان کرد: گروه سنی هدف این مجموعه کودک و نوجوان است ولی تلاش کرده ایم «دو قلوها» برای خانواده ها هم جذاب باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به اینکه BBC نیز وارد تولید و پخش برنامه‌ای برای کودکان شده است مجموعه «دوقلوها» چقدر می تواند برای بچه ها جذاب باشد، گفت: رسانه های خارجی فارسی زبان معمولا به علت محدودیت در بازیگر و کارگردان و همچنین فیلمنامه مناسب امکان تولید برنامه در حوزه کودک را ندارند و تقریبا تمامی شبکه های کودک در ماهواره، اقدام به پخش کارتون‌ها و برنامه های تولید شده توسط کمپانی های بین المللی می کنند.

بصیری افزود: برنامه ها بین المللی با فرهنگ جامعه ما تناسب چندانی ندارند و در صورت تولید برنامه کودک جذاب در داخل کشور، این برنامه ها می توانند جای کارتون های خارجی را بگیرند. امیدواریم «دو قلوها» به دلیل مزیت هایی که در فیلمنامه، بازیگران، ژانر کمدی بزن و بکوب و تنوع محتواها دارد، مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.

وی درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: سه شخصیت اصلی ما که آقایان علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی هستند. در کنار این سه نفر لاله صبوری، سعید امیرسلیمانی، سیاووش چراغی پور و محمد شیری از دیگر بازیگران اصلی هستند. همچنین در هر قسمت باتوجه به داستان آن قسمت، یک بازیگر مهمان هم خواهیم داشت که می تواند یک شخصیت محبوب اجتماعی و فرهنگی مانند شایان مصلح یا سامان گلریز باشد یا بازیگری مانند مریم سعادت باشد که در یک قسمت وارد و پایان آن قسمت از داستان خارج می شوند.

به گفته بصیری، «دوقلوها» حدود ۳۰ بازیگر مهمان دارد.

وی در پایان درباره موضوع هر قسمت نیز اینگونه توضیح داد: «دوقلوها» با حفظ خط داستانی، به صورت اپیزودی‌ است و هر قسمت داستانی مجزا دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.