یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

غلامرضا فرجی خبر داد؛

بررسی حواشی پردیس سینمایی «باغ کتاب»/ ذی‌نفعان باید پاسخگو باشند

پردیس سینمایی باغ کتاب

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که در جلسه امروز حواشی اخیر پردیس سینمایی باغ کتاب بررسی و بر احترام به حقوق مخاطبان سینما تأکید شد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی امروز ۲۳ تیرماه این شورا به مهر گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان از چهارشنبه ۲۶ تیرماه در گروه باغ کتاب روی پرده برود اما اکران «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری همچنان در زیر گروه ادامه دارد. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رییسیان در گروه فرهنگ بعد از فیلم «تپلی و من» ساخته حسین قناعت ثبت شد.

فرجی درباره اتفاقات اخیر پردیس باغ کتاب عنوان کرد: در جلسه امروز، اتفاقات پردیس باغ کتاب بررسی شد از همین رو رعایت قانون و احترام به مخاطبان سینما، خواسته شورای صنفی نمایش است که باید حفظ شود و در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی، ذی نفعان باید پاسخگو باشند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان اینکه در این پردیس گزارش شده که پیش از موعد مقرر، درب ها بسته و چراغ ها خاموش شده است، اظهار کرد: از آنجایی که عملکرد سینماها در چارچوب قوانین و مقررات وزارت ارشاد تبیین می شود در این باره مستندات مکتوب به سازمان سینمایی ارائه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.