دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

مدیر کل امور هنری بنیاد شهید خبر داد؛

تمدید مهلت شرکت در سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار»

سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر

سینماپرس: سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت شرکت در سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» به دلیل استقبال چشمگیر علاقه‌مندان تا پایان مردادماه ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مهلت ارسال آثار سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» با محوریت ایثار اجتماعی در دو بخش «فیلم‌نامه» و «فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای» با توجه به استقبال فیلم‌سازان تا پایان مردادماه تمدید شد.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: با توجه به این‌که محور اصلی جشنواره، «ایثار اجتماعی» است، شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در شش بخش «ایثار اجتماعی - رشد فضایل اخلاقی»، «ایثار اجتماعی - تقویت رفتارهای جمع گرایانه»، «ایثار اجتماعی - بهداشت روانی فرد و جامعه»، «ایثار اجتماعی- امید به زندگی»، «ایثار اجتماعی- سلامت اجتماعی» و «ایثار اجتماعی- امنیت ملی و آرامش اجتماعی» تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بابیان این‌که اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان متولی برگزاری این جشنواره از شرکت‌کنندگان حمایت می‌کند، گفت: چنانچه در بین آثار برگزیده، فیلم یا فیلم‌نامه‌ای از حیث محتوا و اصول حرفه‌ای مورد تأیید کمیسیون هنری این اداره کل قرار گیرد، علاوه بر دریافت جایزه، از صاحب اثر خریداری می‌شود.

حسینی در ادامه به توضیح مراحل ثبت‌نام در این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: فرم ثبت‌نام جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی نوید شاهد به آدرس http://navideshahed.com/fa/forms/۹۱ قرارگرفته است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا پایان مردادماه نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.
سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن سینمای جوانان ایران، شبکه یک سیما و شبکه مستند برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان نیز شهریورماه سال جاری خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.