سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

در قالب نامه سرگشاده مطرح شد؛

پاسخ تهیه‌کننده «گاندو» به رئیس دفتر رئیس‌جمهور/ «حقیقت» تلخ است

مجتبی امینی در نشست خبری فیلم سینمایی«چراغ های ناتمام»

سینماپرس: مجتبی امینی تهیه‌کننده «گاندو» در واکنش به سخنان رییس دفتر رییس جمهور که این سریال را محصول «تخیل» توصیف کرده بود، تاکید کرد «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است.

به گزارش سینماپرس، مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به سخنان محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور جوابیه‌ای را منتشر کرد.

رییس دفتر رییس‌جمهور چندی پیش در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران سریال «گاندو» را محصول «تخیل» توصیف کرده بود که «دروغ و تهمت» مطرح کرده و دولت این حق را دارد که نسبت به آن «شکایت و روشنگری» کند.

پاسخ تهیه‌کننده سریال «گاندو» به این اظهارات را که در قالب نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس دفتر رئیس جمهور برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است، در زیر می‌خوانید:

به نام حضرت رحمان

جناب آقای واعظی

با سلام و احترام

خدا را شکر که توانستیم اثری را بسازیم و به نمایش بگذاریم که دوست و دشمن انقلاب اسلامی را پای تلویزیون جمهوری اسلامی نشاند و تحسین نمایندگان مردم را برانگیخت.

جناب آقای واعظی؛ سریال «گاندو» توهم و تخیل نیست. سریال «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است. چه شد که دشمنان مردم و شبکه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به محتوای سریال «گاندو» حمله کردند و شما هم حمله کردید؟

چه شد که حتی این جماعت هم در کنار موافقان انقلاب اسلامی به پای دیدن سریال «گاندو» نشستند و آن را تا آخر دنبال کردند؟

پاسخ یک گزینه بیشتر نیست؛ «گاندو» حقیقت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهان کشاند و کیست که نداند که نمایش حقیقت تلخ است و برخی را به شکایت وامی‌دارد.

سریال «گاندو» پرمخاطب‌ترین سریال در حال پخش سیما شناخته شد و این یعنی اینکه همه مردم با هر تفکر سیاسی و سلیقه «گاندو» را پسندیده‌اند، اما شما با حملات زنجیره‌ای رسانه‌هایتان این شیرینی که محور اصلی آن غرور ملی، اقتدار ایران، وفاداری جوانان ما به آرمان‌های وطن بود را به توهم و خیالبافی متهم کردید. در صورتی که نویسنده سریال بارها و بارها در نشست خبری و غیر از آن این موضوع را شیطنت رسانه‌ای عنوان و آن را تکذیب کرد.

سریال «گاندو» و تمام اطلاعات ارائه شده در آن توسط مراجع ذی‌صلاح کشور تایید شده و داستان «گاندو» مطابق با مستندات واقعی است.

۷۰ بازیگر و ده‌ها نفر پشت صحنه با آرزوی ایجاد حس غرور ملی برای مردم ایران تلاش کردند و این پروژه را به پیش بردند اما شما و همکارانتان با این نگاه از بالا به پایین کام همه هنرمندان این اثر را تلخ کردید، ولی ما با حمایت‌های مردم هوشمند و عزیزمان در مسیرمان استوارتر شدیم.

سریال «گاندو» مثل مظلومیت «محمد» و یارانش در فیلم گمنام و غریب است. سریال «گاندو» بی‌تردید مظلوم است همچون «محمد» ها که ۴۰ سال است با غربت و مظلومیت پای اقتدار نظام، ایستاده‌اند…

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.