سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

توسط روابط عمومی معاونت صدا؛

کتاب «برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد

کتاب برنامه‌های منتخب رادیو

سینماپرس: روابط عمومی معاونت صدا با همکاری شبکه‌های رادیویی، کتابچه «تابستانی رادیو» را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است با ساختار جدید منتشر کرده است.

به گزارش سینماپرس، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اشاره به تدوین ششمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو، گفت: با راهبری حمید شاه آبادی معاون صدا، در ابتدای هر فصل برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی که در قالب ساختارهای «کلامی - پیامی (میزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامی- آوایی»، «کلامی - پیامی - آوایی»، «ترکیبی- نمایشی»، «نمایش»، «روایی - آوایی»، «پیامی»، «روایی (مستند)»، «کلامی» و «کلامی، پیامی، روایی» با موضوعات «معارفی و قرآنی»، «اقتصادی»، «فرهنگی»، «اجتماعی»، «طنز»، سلامت»، «سیاسی» و «ورزشی» در قالب کتابچه فصلی معرفی می‌شود.

وی افزود: در نسخه جدید کتابچه بخش های جدیدی هم چون «چند رسانه‌ای و فضای مجازی (ایران‌صدا)» و رادیو عدالت نیز قرار گرفته است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین های رادیو در تابستان ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار با اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان اشاره شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا عنوان کرد: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

نسخه الکترونیکی این کتاب (pdf) هم اکنون در کانال پایگاه اطلاع رسانی رادیو به آدرس Radio.ir و پیام رسان سروش به نشانی Sapp.ir/radioir قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.