سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

با نمایش فیلم های گذشته تارانتینو؛

«آرکلایت هالیوود» کوئنتین تارانتینو را غافلگیر می‌کند

روزی روزگاری در هالیوود

سینماپرس: سینمای آرکلایت هالیوود تصمیم گرفته به مناسبت اکران «روز و روزگاری درهالیوود» فیلم‌های گذشته تارانتینو را به نمایش بگذارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سینمای آرکلایت هالیوود به دلیل نزدیکی اکران فیلم سینمایی جدید کوئنتین تارانتینو به نام  «روز و روزگاری در هالیوود» قصد دارد برای این کارگردان جشن بگیرد و سه روز متوالی از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) تا ۲۱ جولای (۳۰ تیر) را به نمایش فیلم‌های قبلی او اختصاص دهد.

«روز و روزگاری در هالیوود» روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) اکران می‌شود که با اعلام آن، سینمای طرفداران تارانتینو می‌توانند بعد از اکران اصلی در روزهای شنبه و یکشنبه نسخه ویژه ۷۰ میلی متری که رزولوشن بالاتری نسبت به نسخه معمولی دارد را تماشا کنند.

این سینما قصد دارد با تم و دکوراسیون خاص، حال و هوای سال ۱۹۶۰ که فیلم تارانتینو روایت گر آن زمان است، روح تازه‌ای به این نمایش ببخشد؛ نام سینمای سینراما دومه در بین سینماهایی که این فیلم را اکران می‌کنند نیز دیده می‌شود.

با اعلام یکی از نمایندگان این سینما، اکران‌های روز جمعه مربوط به فیلم‌های «داستان‌های عامه پسند»، «جکی براون»، «سگ‌های انباری» و «بیل را بکش ۱» می‌شود؛ روز شنبه نیز فیلم‌های «بیل را بکش ۲»، «ضد مرگ» و «حرامزاده‌های لعنتی» و روز یکشنبه نیز فیلم‌های «جانگوی زنجیر گسسته» و «هشت نفرت انگیز» اکران می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.