سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

برایان دی پالما؛

کارگردان «صورت زخمی» جایزه یک عمر دستاورد هنری دریافت می‌کند

برایان دیپالما

سینماپرس: برایان دی پالما، کارگردان فیلم «صورت زخمی» از جشنواره فیلم همپتونز جایزه یک عمر دست آورد هنری دریافت می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره بین المللی فیلم همپتونز، برایان دی پالما را با دادن جایزه یک عمر دستاورد هنری مفتخر می‌کند.

این شخص کارگردانی فیلم‌های بزرگی از جمله «صورت زخمی»، «تسخیر ناپذیران»، «راه کارلیتو»، «کری» و همچنین «ماموریت غیرممکن» را انجام داده است. آلک بالدوین که نایب رئیس این جشنواره است و قبلا نیز با او همکاری داشته است، می‌گوید: فیلم‌های رایان دی پالما تنها یک کلمه به سینما معرفی کرد، هیجان؛ کمتر کارگردانی در تاریخ فیلم توانسته چنین احساساتی را در فیلم‌های برایان وجود دارد خلق کند.

علاوه بر این اعلام شده است که تونی راس از بنیانگذاران این جشنواره نیز جایزه قهرمان هنری را دریافت می‌کند. این جایزه به افرادی در زمینه خلاقیت هنری داده می‌شود که در حیطه کاری خود هنر و هنرمندان را حمایت می‌کنند.

دیوید ناگنت، کارگردان هنری این جشنواره درباره تونی راس گفت: او این جایزه را به خاطر کمک‌های فراوانی که برای برگزاری این جشنواره کرده بود، دریافت می‌کند. این یکی از اصلی‌ترین دلیل‌هایی است که ما اینجا دور هم جمع شده ایم؛ این جایزه در ماه اکتبر (مهر) به او داده می‌شود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم همپتونز از ۱۰ تا ۱۴ اکتبر (۱۸ تا ۲۲ مهر) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.