چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

در جلسه‌ای مطرح شد؛

حمایت انجمن بازیگران سینما از انجمن صنفی عکاسان سینما

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران

سینماپرس: دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۹۸ جلسه مشترکی با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما و هیات مدیره انجمن بازیگران سینمای ایران در محل این انجمن تشکیل شد و درباره مساله امنیت شغلی و شرایط به وجود آمده در این باره گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش سینماپرس، در پی نشست های هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما با صنوف سینمایی و پیگیری موضوع امنیت شغلی، روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه ۹۸ جلسه مشترکی با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما و هیات مدیره انجمن بازیگران سینمای ایران در محل این انجمن تشکیل شد و درباره مساله امنیت شغلی و شرایط به وجود آمده در این باره گفتگو و تبادل نظر شد.

انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن حمایت از پیگیری های انجمن صنفی عکاسان سینما، بر تداوم این گفتگوها با سایر صنوف و همچنین با مدیریت سینما تاکید کرد و موضوع امنیت شغلی برای تمامی صنوف و ایجاد شرایط مناسب فعالیت حرفه ای برای اعضای صنوف سینمایی را مورد تایید قرار داد.

در این جلسه فاطمه معتمد آریا و علی نیک رفتار روسای هر دو صنف و افسانه چهره آزاد و آتیلا پسیانی، حبیب رضایی، محمد فوقانی، حسن شجاعی و مهدی حیدری اعضای هیات مدیره دو صنف حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.